SiolNET. Novice Slovenija
6,14

termometer

  • Messenger
  • Messenger
PRAVICA DO POPRAVKA IN ODGOVORA

Afera Vuković: Gorenje sporočilo nove podrobnosti

6,14

termometer

Vesna Vuković |  Vesna Vuković je podjetje SEE M. & C. ustanovila leta 2017 in ga kot direktorica vodila do maja 2021.  | Foto: Matej Leskovšek
Vesna Vuković je podjetje SEE M. & C. ustanovila leta 2017 in ga kot direktorica vodila do maja 2021. Foto: Matej Leskovšek

Podjetje Gorenje nam je v zvezi z objavo člankov Gorenje priznalo: Novinarka Vesna Vuković je bila na naši plačilni listi in Požar za Planet TV: Govorimo o Vukovićevi, ne o Cirmanu. Razen če ... #video poslalo zahtevo za popravek in odgovor. Odziv Gorenja spodaj objavljamo v celoti in brez lektorskih popravkov. 

Ali bi družba GEN-I in njen nekdanji predsednik uprave Robert Golob morala pojasniti, zakaj so podjetju, ki ga je ustanovila novinarka Necenzurirano Vesna Vuković, nakazali več kot 100 tisoč evrov?

  • Da. 6498 glasov
    45,25%
  • Ne. 7861 glasov
    54,75%
Oddanih 14359 glasov

Pozdravljeni,

oglašam se vam v zvezi z današnjim prispevkom na spodnjo temo, pri katerem nas je presenetil senzacionalističen in neresničen naslov (Gorenje priznalo: Novinarka Vesna Vuković je bila na naši plačilni listi) ter zavajajoče in neresnične navedbe o Gorenju. V zvezi s tem vam sporočamo naslednje:

  1. Gorenje ni ničesar »priznalo«, saj nismo obdolženi nikakršnih nepravilnosti ali kaznivega dejanja, zato je takšna terminologija povsem neprimerna in zavajajoča. Naše poslovanje z družbo SEE M&C je bilo vseskozi transparentno in ga nikoli nismo zanikali, skrivali ali poskušali zanikati ali prikriti, da bi ga morali kasneje pred komerkoli »priznavati«. Povsem običajen odgovor na novinarsko vprašanje preklasificirati v »priznanje«, kar napeljuje k sklepu, da je šlo z naše strani za poskus prikrivanja, za nepravilnosti ali celo kazniva dejanja (tukaj vas usmerjam na SSKJ, kjer lahko preverite definicijo besede priznanje), je tako povsem deplasirano potvarjanje dejstev.
     
  2. Prav tako ne drži izmišljotina v naslovu, da je bila Vesna Vuković kadarkoli na Gorenjevi plačilni listi, niti nikoli nismo nikjer tega izjavili, kakor napačno navajate v naslovu. Kot je jasno razvidno iz spodnjega odgovora, ki smo vam ga posredovali 4. 5. 2022, je šlo za storitveno pogodbo s podjetjem, ki je v določenem obdobju zagotavljalo določeno storitev, nato pa smo sodelovanje končali. Navedeno seveda nikakor ne pomeni, da je bila Vesna Vuković kadarkoli zaposlena v Gorenju, torej na plačilni listi podjetja, prav to pa v naslovu objavljate kot navedek (citat) izjave Gorenja: »Gorenje priznalo: Novinarka Vesna Vuković je bila na naši plačilni listi«. Gorenje tega nikoli ni izjavilo, zato zahtevamo, da neresnične navedbe iz naslova takoj odstranite.
     
  3. Enako velja tudi za prispevek z naslovom »Požar za Planet TV: Govorimo o Vukovićevi, ne o Cirmanu. Razen če ...«, kjer avtor R. K. piše o »priznanju« Gorenja, v članku pa navaja, da je Gorenje financiralo Vukovićevo. Gorenje nikoli ni financiralo Vesne Vuković, pač pa je imelo s podjetjem SEE M&C sklenjeno storitveno pogodbo, v okviru katere je podjetje za Gorenje opravilo dogovorjene storitve (podrobneje smo jih navedli v odgovoru na novinarska vprašanja), ki jih je Gorenje po izvedbi tudi plačalo. Za pomen besede financiranje vas znova usmerjam na SSKJ, v omenjenem prispevku pa gre tako znova za neresnično navedbo, saj nikoli nismo financirali (torej denarno podpirali) Vesne Vuković, pač pa smo podjetju SEE M&C plačali po pogodbi opravljene storitve, sodelovanje pa zaključili leta 2019.

V skladu z 26. členom Zakona o medijih vam zato kot odgovornemu uredniku portala siol.net pošiljamo zahtevo družbe Gorenje gospodinjski aparati, d.o.o., Partizanska cesta 12, 3320 Velenje, matična številka: 5163676000 (v nadaljevanju: vložnik) za objavo popravka objavljenega prispevka/odgovora na objavljeno informacijo v zvezi s prispevkoma »Gorenje priznalo: Novinarka Vesna Vuković je bila na naši plačilni listi« ter »Požar za Planet TV: Govorimo o Vukovićevi, ne o Cirmanu. Razen če ...«, objavljenima 5. 4. 2022 na portalu siol.net.

Z navedbami v citiranih objavah so bile prizadete pravice oziroma interesi vložnika te zahteve (26. člen Zakona o medijih; v nadaljevanju: ZMed). V prispevku so bile objavljene zgoraj navedene neresnične informacije, da naj bi Gorenje »priznalo«, da je bila Vesna Vuković na naši plačilni listi ter da je Gorenje financiralo Vesno Vuković.

Poleg tega ima vložnik na podlagi 42. člena ZMed pravico do odgovora na objavljeno informacijo, ki je namenjena zagotavljanju javnega interesa po objektivni, vsestranski in pravočasni informiranosti kot enega od nujnih pogojev demokratičnega odločanja o javnih zadevah.

Vložnik na podlagi obrazloženega zahteva, da se popravek z zgornjim besedilom objavi na način, ki ga predvideva ZMed (27. člen), to je v taki obliki in na takem mestu, da ima njegova objava enako vrednost kot prispevek, na katerega se nanaša. 

Istočasno z zahtevo za objavo popravka / odgovora na objavljeno informacijo vložnik tudi zahteva, da ga najkasneje 24 ur po prejemu popravka obvestite, kdaj bo objavljen zahtevani popravek / odgovor na objavljeno informacijo, pri čemer vas poziva, da spoštujte roke, ki jih za objavo določa 27. člen ZMed.

V primeru, da ne boste ravnali skladno z obveznostmi, ki vam jih nalaga ZMed in popravka ter odgovora ne boste objavili v celoti, pravilno in pravočasno, bo vložnik navedeno prisiljen doseči s tožbo pred pristojnim sodiščem.

Lep pozdrav,

Mateja Celin

Poslovodstvo / Strokovna služba poslovodstva

Korporativno komuniciranje / Corporate Communications

Spomnimo 

"Gorenje je imelo s podjetjem SEE M. & C. sklenjene pogodbe v različnih obdobjih od 2017 do 2019, torej v času iskanja strateškega partnerja ter pred, med in takoj po prevzemnem postopku," so nam glede sodelovanja s podjetjem, ki ga je leta 2017 ustanovila novinarka portala Necenzurirano Vesna Vuković, včeraj sporočili iz velenjskega proizvajalca bele tehnike, ki je od leta 2018 v lasti kitajske družbe Hisense. 

Na vprašanje, koliko denarja so nakazali njenemu podjetju, nam niso odgovorili. Ker je Gorenje imelo pogodbo s podjetjem SEE M. & C. sklenjeno v različnih obdobjih med letoma 2017 in 2019, je jasno, da je podjetje poslovalo z Gorenjem tudi v času, ko je bila Vukovićeva njegova direktorica in 100-odstotna lastnica.

Več kot sto tisoč evrov naj bi podjetju Vukovićeve nakazalo tudi podjetje GEN-I, ki ga je takrat vodil Robert Golob, zdaj predsednik stranke Gibanje svoboda. Odziv Goloba in podjetja GEN-I še čakamo. 

Več si lahko preberete spodaj. 

Vesna Vuković Novice Gorenje priznalo: Novinarka Vesna Vuković je bila na naši plačilni listi Bojan Požar Novice Požar za Planet TV: Govorimo o Vukovićevi, ne o Cirmanu. Razen če ... #video Vesna Vuković Novice Novinarka Necenzurirano Vukovićeva ustanovi podjetje, Golob pa ga z GEN-I financira

 

Komentarji

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

Delite na:
Delite na: Facebook Twitter Viber Pinterest Messenger E-mail Linkedin