SiolNET. Novice Slovenija
10

termometer

  • Messenger
  • Messenger

Novinarka Necenzurirano Vukovićeva ustanovi podjetje, Golob pa ga z GEN-I financira

10

termometer

Vesna Vuković | Vesno Vuković smo prosili za pojasnilo, koliko denarja točno so omenjene družbe nakazale podjetju, ki ga je ustanovila, in katere storitve je za ta denar opravila. Odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo. | Foto: Matej Leskovšek
Vesno Vuković smo prosili za pojasnilo, koliko denarja točno so omenjene družbe nakazale podjetju, ki ga je ustanovila, in katere storitve je za ta denar opravila. Odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo. Foto: Matej Leskovšek

Podjetje GEN-I je pod vodstvom Roberta Goloba nakazovalo denar podjetju, ki ga je ustanovila novinarka portala Necenzurirano Vesna Vuković, poroča spletni portal pozareport.si. Podjetju, ki ga je ustanovila leta 2017 in vodila do maja 2021, ko je vodenje prevzel širši javnosti neznan Mitja Zorko, naj bi do danes GEN-I nakazal 103 tisoč evrov. Poleg tega je bilo podjetje na plačilni listi Gorenja, Adventure Investments, ki ga obvladuje Darko Martin Klarič, in družbe Brio Klemna Boštjančiča.

Ali bi družba GEN-I in njen nekdanji predsednik uprave Robert Golob morala pojasniti, zakaj so podjetju, ki ga je ustanovila novinarka Necenzurirano Vesna Vuković, nakazali več kot 100 tisoč evrov?

  • Da. 6498 glasov
    45,25%
  • Ne. 7861 glasov
    54,75%
Oddanih 14359 glasov

Pozareport ob tem poroča, da ne gre za plačilo oglasov, oglaševanja ali vsebin, objavljenih na določenem mediju, ampak za nakazila prek svetovalnih pogodb na TRR zasebnega podjetja, ki ni izdajatelj, niti lastnik medija, niti marketinška agencija, ampak podjetje za poslovno svetovanje.

Nakazila iz najmanj štirih podjetij

Podjetje SEE M. & C., d.o.o. naj bi tako prejelo spodnja nakazila:

  • 103 tisoč evrov od GEN-I. Erar sicer podatke o nakazilih GEN-I objavlja šele od novega leta naprej. Kot je razvidno, je bilo tako januarja letos opravljeno nakazilo v višini 3.660 evrov.

    To je le del celotne vsote, ki je bila iz GEN-I nakazana podjetju SEE M. & C. d.o.o.. Podatki so razvidni na Erarju, kjer od novega leta podatke objavlja tudi GEN-I (za povečavo kliknite na fotografijo).  | Foto: To je le del celotne vsote, ki je bila iz GEN-I nakazana podjetju SEE M. & C. d.o.o.. Podatki so razvidni na Erarju, kjer od novega leta podatke objavlja tudi GEN-I (za povečavo kliknite na fotografijo).
  • 34 tisoč evrov od svetovalnega centra Brio, ki je v lasti Klemena Boštjančiča, predsednika upravnega odbora Save. Boštjančič je bil glavni mecen politične stranke Z.Dej, ki jo je vodil Jure Leben, preden jo je prevzel Golob.
     
  • 73 tisoč evrov od Adventure Investments. Požar piše, da gre za podjetje, ki ga obvladuje Darko Martin Klarič in ki so ga nekateri že pred časom povezovali z domnevnim tajnim financiranjem portala Necenzurirano, zdaj pa se v medijih znova pojavlja zaradi prodaje avtobusnega podjetja Nomago državnim Slovenskim železnicam, ki naj bi tokrat vendarle bila končana. 
     
  • 60 tisoč evrov od Gorenja, ki je v lasti kitajske družbe Hisense. 
Podjetje Providentia, katerega solastniki so bili v preteklosti novinarji Suzana Rankov, Vesna Vuković, Primož Cirman in Tomaž Modic, je po neuradnih informacijah od Telekomovega hčerinskega podjetja TSmedia med 2016 in 2021, večji del tega časa so omenjeni novinarji pisali za spletni portal Siol.net, prejelo 581 tisoč evrov, od Svet24 pa še 355.000 evrov.

 

Cirman napovedal tožbe 

Vukovićeva nam na našo prošnjo za podrobna pojasnila sama ni odgovorila, je pa namesto nje pojasnilo poslal odgovorni urednik portala Necenzurirano Primož Cirman. Odgovor objavljamo v celoti:
 
Primož Cirman.  | Foto: Siol.net Primož Cirman. Foto: Siol.net "Sporočam vam, da smo zaradi neresnic in žaljivih obdolžitev danes pooblastili našo odvetniško pisarno za sprožitev kazenskih in odškodninskih postopkov proti Bojanu Požarju. Enako bomo storili tudi proti vsem tistim, ki bodo razširjali neresnične informacije in žaljive obdolžitve o naših novinarjih. Naš odvetnik bo danes kontaktiral tudi vašega odgovornega urednika zaradi lažnivih navedb, ki jih širi na družbenem omrežju Twitter, in razširjanja neresničnih informacij prek vašega medija, ki škodijo ugledu našega medija in naših novinarjev."

Za pojasnila smo v uredništvu prosili tudi vsa navedena podjetja. Njihove odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo. 

Odvetnik Vesne Vuković Jernej Radež je odgovornemu uredniku Siol.net poslal zahtevo za umik neresničnih izjav s Twitter profila. Gre za prvi, sicer posreden odziv Vukovićeve, na našo objavo. Zahtevo v celoti objavljamo spodaj. 

Zahteva | Foto:

Zahteva | Foto:

Odgovorni urednik Peter Jančič je tvite umaknil in v odgovoru zapisal naslednje:

Spoštovani

Tviti, ki so vas motili, ki so se nanašali le na objavo na Erarju, so umaknjeni, ker so bili objavljeni tviti, ki usmerjajo na zgodbo, ki bolj kompleksno povzema dogajanje in tudi podatke na Erarju in v okviru katere vas prosimo za pojasnila o vseh nakazilih GEN-i v preteklosti, časovnici plačil in razlogih zanje.

Veseli bi bili, če nam odgovorite in dogajanje pojasnite, da v javnosti ne bo napačnih in nepopolnih informacij in ugibanj.

Peter Jančič

odgovorni urednik
siol.net
Peter Jančič Siol Plus KUL z Golobom kot Rusi pred Kijevom Peter Jančič Siol Plus Po Putinovo nad Požarja: Vsi smo Janković denar, korupcija Novice Slovenija na indeksu zaznave korupcije najslabše po letu 2013  

Komentarji

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

Delite na:
Delite na: Facebook Twitter Viber Pinterest Messenger E-mail Linkedin