Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Matic Tomšič

Torek,
1. 9. 2015,
16.05

Osveženo pred

8 let

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

goljufija zanimivosti Matic Tomšič

Torek, 1. 9. 2015, 16.05

8 let

Zakaj je iz teh igralnih avtomatov nemogoče izvleči plišasto igračko

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2
Kako nas igralni avtomati, pri katerih z ročico poskušamo zgrabiti eno od nagrad, vlečejo za nos?

Avtomati z ročico za lovljenje igračk, ki stojijo v praktično vsakem nakupovalnem središču, so v prvi vrsti namenjeni ustvarjanju dobička in ne obdarovanju mimoidočih, ki vanje vržejo kovanec ali dva. Kremplji igralnega avtomata se, kot je ugotovil že marsikateri osmoljenec, tudi kljub popolnemu metu med igrače namreč v zadnjem trenutku razprejo v skoraj vsakem poskusu. Večina ljudi zato pravilno sklepa, da ti avtomati goljufajo. A le malokdo ve, kako to zares počnejo, pa čeprav gre za javno dostopno informacijo, ki je zapisana v navodilih za sestavljanje in uporabo vsakega tovrstnega igralnega avtomata. Programirano goljufanje Kot so ugotovili pri spletni strani Vox, je zmagovanje na igralnih avtomatih z ročico skoraj nemogoče, pa ne zato, ker so plišaste živali in druge igrače nagnetene tako tesno skupaj ali ker se zdi, da na videz krhki kremplji ročice bingljajo tjavdan. Ne – te igralne avtomate je mogoče programirati tako, da nagrado trdno zgrabijo le po določenem številu neuspešnih poskusov.

Lastnik igralnega avtomata lahko nastavi tudi verjetnost, da bo ročica uspešno zgrabljeno igračo izpustila še pred prihodom do igralca. Določi lahko še želeni dobiček na vsakega plišastega medveda ali obesek za ključe. Če je igračka vredna pet evrov, ena igra pa stane 50 centov, bo za 50-odstotni dobiček na igračko uspešen samo vsak petnajsti poskus.

Ne spreglejte