Petek, 18. 5. 2012, 9.30
5 mesecev, 3 tedne
Ocenili smo: Sniper Elite v2
Sniper Elite V2 je pravzaprav popolna mešanica dandanašnje in "streljačine" izpred desetih let. Gre namreč za zmes razgibanje kampanje, s kakršno so se ponašale Call of Duty, Medal of Honor in Operation Flashpoint, na drugi pa nazorno nasilje in veliko "skriptanih" dogodkov. Dodajte že omenjeno mesarjenje nacističnih genitalij in pred nami je popolna igra, kajne?
Pripoved delno temelji na resničnih dogodkih ob koncu 2. svetovne vojne, ko so bile sile tretjega rajha z vseh strani obkoljene bodisi z zavezniki bodisi s Sovjeti. Igralec je postavljen v hlače hlamudrače ameriškega ostrostrelca agencije OSS Karla Fairburna med operacijo Sponka, katere cilj je bil zajetje nemških znanstvenikov, ki so sodelovali pri izdelavi balističnih raket V2. Igra zgodovino rahlo izkrivi in doda še eliminacijo društva oficirjev.
Seveda to ne pomeni, da se je igra naslovu povsem izneverila. Velika porcija opravil vseeno zahteva taktičen in predvsem tih pristop, ki bo po godu oboževalcem Hitmana. Nemške in sovjetske mesene tarče lahko z daljnogledom označite, zaradi česar so vidni tudi skozi zidove. Uporaben je merilnik prikritosti, ki kaže smer, iz katere prihaja oziroma vas vidi sovražnik in kako zelo pozoren je na vašo prisotnost.
Ob redkih priložnostih igra ponudi dovolj prostora za malce kreativnosti pri načrtovanju poteka misije. Kot ostrostrelec morate tako poiskati optimalne položaje za strel, se vanje prebiti in jih ustrezno zavarovati s pastmi, kar je piš svežine ob sicer le eni poti do cilja v večini nalog. Na žalost je samo premikanje med tihotapljenjem za sovražnikovimi linijami izredno leseno, saj se ostrostrelec Karl premika kot kositrni vojak v počasnem posnetku. Igralec je zato prisiljen določene nevarne sektorje mape preteči, pri čemer mu okrog ušes žvižgajo krogle.
Doslej smo po igri predvsem udrihali, a V2 zasije tam, kjer mora – občutek med zrenjem skozi objektiv in luknjanjem nemških čelad je fenomenalen. Glede na težavnost na strel vplivajo gravitacija, razdalja do tarče, veter in Karlovo dihanje. Približno vsakemu petemu naboju kamera sledi in ga spremlja na poti skozi notranje organe nacistov in stalinistov – animacij umiranja se, čeprav so izredno brutalne, ni mogoče zlepa naveličati.
Osrednja kampanja vas bo pred ekranom pri srednji težavnosti zadržala dobrih šest ur, imetniki PC-različice pa lahko igranje podaljšajo v štirih sodelovalnih načinih za več igralcev (konzolaši so za skupinsko klanje prikrajšani).
Razvijalec: Rebellion Developments Založnik: 505 Games Zvrst: Taktična vojaška simulacija Izšla za: PC, Xbox 360, Playstation 3