SiolNET. Digisvet Novice
2,66

termometer

  • Messenger
  • Messenger

Nov poziv WHO bi bil pred koronavirusom nepredstavljiv

2,66

termometer

Da bi ljudem dala dodaten razlog, da med epidemijo koronavirusa ostajajo doma, Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) skupaj z največjimi imeni industrije videoiger sodeluje v kampanji #PlayApartTogether, ki spodbuja virtualno druženje med igranjem videoiger. Gre za še en kazalnik resnosti trenutnega stanja, saj WHO sicer ne velja za organizacijo, ki bi bila najbolj naklonjena videoigram. Med drugim so odvisnost od igranja videoiger predlanskim razglasili za bolezen. 

V zgornjem videoposnetku si oglejte naše predloge za videoigre, s katerimi si boste med epidemijo koronavirusa čas krajšali na najbolj zabaven način. 

Play Apart Together

Kampanja #PlayApartTogether, kar bi v prevodu pomenilo Igrajmo narazen, a skupaj, v nekatere najbolj priljubljene videoigre prinaša novo vsebino, posebne ekskluzivne dogodke, nagrade za igralce in vse drugo, kar bi lahko ljudi prepričalo o tem, da se v obdobju epidemije koronavirusa s prijatelji namesto pred blokom družijo v navideznih svetovih oziroma prek spleta v videoigrah. 

Pobudi Svetovne zdravstvene organizacije so se pridružili nekateri največji in najuspešnejši predstavniki industrije videoiger, kot so Activision Blizzard, Riot Games, Zynga, Twitch, Unity in tudi YouTube, kjer videoposnetke videoiger vsak dan gledajo milijoni ljudi. 

slovenska policija Novice Kakšne kazni grozijo tistim, ki ne bodo spoštovali omejitev gibanja?

Sliši se grozno, toda z epidemijo je industriji videoiger padla sekira v med

Videoigre so za številne ljudi v obdobju, ko morajo za zajezitev širitve koronavirusa ostajati doma, ena od najbolj priljubljenih aktivnosti za preganjanje dolgčasa ali preživljanje prostega časa, kar se močno odraža v številkah. Marca so namreč padali rekordi.

Steam, največja trgovina in platforma za poganjanje računalniških iger na svetu, je 15. marca dosegla največje število hkrati aktivnih uporabnikov v svoji 16-letni zgodovini, in sicer kar 20 milijonov.

Marca se je prvič (in nato še nekajkrat) tudi zgodilo, da je hkratno število igralcev v skoraj osem let stari, izjemno priljubljeni igri Counter Strike: Global Offensive preseglo milijon

Rekord v hitrosti rasti baze igralcev je marca podrla tudi nova igra Call of Duty: Warzone. Po treh dneh od izida jo je igralo več kot 15 milijonov ljudi. 

V Italiji so po začetku karantene medtem zabeležili kar precejšnje povečanje obremenitve državne internetne hrbtenice, eden od večjih "krivcev" za to pa je bila zelo priljubljena videoigra Fortnite.

Singapur, epidemija, koronavirus Digisvet Kako v Singapurju hitro ugotovijo stike z okuženimi? Z mobilno aplikacijo!

Odvisnost od videoiger razglasili za bolezen, zdaj jih priporočajo

O resnosti pandemije koronavirusa med drugim veliko pove tudi dejstvo, da je po mnenju Svetovne zdravstvene organizacije igranje videoiger v izolaciji trenutno manj škodljivo od druženja na prostem. O resnosti pandemije koronavirusa med drugim veliko pove tudi dejstvo, da je po mnenju Svetovne zdravstvene organizacije igranje videoiger v izolaciji trenutno manj škodljivo od druženja na prostem. Foto: Reuters

Sodelovanje Svetovne zdravstvene organizacije v kampanji, ki spodbuja igranje videoiger, je morda vsaj malce ironično. 

Takšno priporočilo je namreč v navzkrižju s predlansko kontroverzno odločitvijo WHO, da zasvojenost z videoigrami uvrsti na prihodnji seznam ICD oziroma v Mednarodno klasifikacijo bolezni, ki je bil potrjen 25. maja lani, veljati pa začne s 1. januarjem 2022.

Z videoigrami po definiciji WHO sicer ni zasvojen vsak, ki jih igra zelo rad oziroma zelo pogosto, temveč nekdo, ki zaradi videoiger zanemarja druge vidike svojega življenja.  Z videoigrami po definiciji WHO sicer ni zasvojen vsak, ki jih igra zelo rad oziroma zelo pogosto, temveč nekdo, ki zaradi videoiger zanemarja druge vidike svojega življenja.  Foto: Thinkstock

Uvrstitev zasvojenosti z videoigrami je bila po mnenju nekaterih psihologov (in seveda industrije videoiger) sicer sporna, ker naj bi odvisnost ugotavljala na modelih zasvojenosti z opojnimi substancami, kot so alkohol in trde droge, obenem pa bi lahko stigmatizirala vse tiste, ki v videoigrah zgolj uživajo, a te ne nadzorujejo njihovega življenja. 

Preberite tudi:

Maska koronavirus Novice Svetovna zdravstvena organizacija opozarja na problematiko zaščitnih mask Alkoholna pijača - vodka Novice Pogosta vprašanja o koronavirusu: z vodko si raje razkužite roke, kot da jo grgrate #video Moskva Novice Številke opozarjajo: v tem mestu 40 odstotkov, ki je na respiratorjih, mlajših od 40 let jezero Trendi Idilično jezero zaradi koronavirusa namenoma obarvali v črno #video koronavirus Italija Novice Italijo čaka "zelo dolga" karantena. Ukrepi v veljavi do junija?

Komentarji

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

delitve: 5
Delite na: Facebook Twitter Viber Pinterest Messenger E-mail Linkedin