Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Torek,
14. 5. 2013,
10.20

Osveženo pred

8 let

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4

Natisni članek

fotografija

Torek, 14. 5. 2013, 10.20

8 let

FOTO: Fotografsko potujene krajine

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4
Krajinske fotografije ameriškega avtorja Lewisa Baltza zaznamujejo zapuščene in pogosto opustošene periferije. Njegovo delo je na ogled v dunajski Albertini.

V 70. letih prejšnjega stoletja je v Kaliforniji leta 1945 rojen avtor Lewis Baltz umetniško fotografijo prepredel z motivi, kot so industrijska arhitektura, predmestne stanovanjske soseske in ledine.

Njegovo delo do 2. junija predstavljajo v dunajski Albertini, kjer je na ogled nekaj sto fotografij ameriškega avtorja. Med deli sta razstavljeni tudi fotografovi seriji The Tract Houses (1971) in New Industrial Parks Near Irvine (1973–75), skozi kateri je Baltz utemeljil svoj pristop do krajinske arhitekture, s to je naslavljal in upodabljal vpliv tehnologije na družbeno resničnost prejšnjega stoletja.

Baltzovo fotografsko gesto bi lahko opisali tudi skozi princip dekonstrukcije, kot na primer v seriji The Prototype Works (1967–76), v kateri je arhitekturne motive potujil do te mere, da so ti skoraj že popolnoma abstraktni in naracijo posredujejo prek površin, razgrajenih podob. V natančnem formalnem fotografskem jeziku, ki v ospredje postavlja materialnost in teksture naravnih in zgrajenih površin, je mogoče videti tudi vpliv minimalizma, so zapisali na muzejski spletni strani. Z aluzijami na še druga umetniška gibanja, kot sta konceptualna umetnost in land art, je tako Baltzovo delo mogoče brati skozi mnoštvo citatov in referenc iz umetnostnega konteksta. Ravno to pa na razstavi v Albertini podčrtujejo.

Na razstavi je mogoče videti tudi serijo Candlestick Point (1987–89) in barvne fotografije Sites of Technology (1989–91).

Ne spreglejte