Betlaska je slovenska aplikacija napovedovanja športnih rezultatov brez finančnega tveganja. Za njo stoji ekipa športnih navdušencev, ki namerava živčni svet stavnic spremeniti v sproščenega.
Betlaska, za katero stoji istoimenski šestčlanski startup, je aplikacija, ki uporabniku omogoča, da napoveduje športne rezultate, ne da bi se pri tem finančno opekel. Igralci namreč stavijo virtualni denar in tekmujejo med seboj v uspešnosti napovedovanja. Tako se lahko pomerijo s prijatelji, z znanci, ostalimi navijači ali s popolnimi tujci in se potem pohvalijo z uspešnimi napovedmi ter zbranimi točkami.
Ljudje radi stavijo, neradi pa izgubljajo
Kot nam je povedal soustanovitelj ekipe Mitja Jurkovnik, skoraj milijarda ljudi po svetu gleda šport in mnogi izmed njih obenem tudi radi napovedujejo raznorazne športne izide. Betlaska omogoča, da uporabniki to storijo na merljiv način brez finančnega tveganja, za svoje napovedi pa so nagrajeni s tem, da lahko prikažejo svojo uspešnost in pravilnost napovedovanja. V spletni družbi tako pridobijo ugled in prepoznavnost oziroma status poznavalca v športnih krogih.
Ekipa, ki stoji za Betlasko, želi športnim navdušencem predvsem omogočiti, da ob spremljanju svojih najljubših športnih dogodkov tudi aktivno sodelujejo in tekmujejo. Kot pravijo, s tem gledalcu popestrijo dogajanje pred, med in po samem dogodku.
Uporabljajo preverjen recept
"Naša ideja je nastajala in rasla skozi čas, s tem pa se je od začetne faze tudi nekoliko spremenila. Z raziskavo trga smo ugotovili, da si ljudje želijo točno takšne športne igre, ki ne prinaša resničnega tveganja," je povedal Jurkovnik.
Pri razvoju se sicer zgledujejo po podjetju Zynga, ki velja za enega najbolj uspešnih na področju spletnih iger. Zyngi je podoben model z virtualnimi sredstvi uspel pri spletnem pokru, ki velja za eno najbolj razširjenih aplikacij oziroma iger na mobilnih napravah. Prav tako, kot pravi Jurkovnik, na trgu ni veliko konkurence, oziroma ta ne ponuja vseh funkcij, ki jih Betlaska. Veliko namreč stavijo predvsem na družbeno komponento in povezovanje ljudi.
Ciljna publika so igričarji
Kot pravijo, s svojo aplikacijo ciljajo predvsem na uporabnike, ki se radi kratkočasijo z igranjem iger, na športne navdušence, ki niso pripravljeni sprejeti tveganja izgube denarja. Igranje iger je namreč druga najpogostejša dejavnost spletnih uporabnikov, nogomet, ki je močno zastopan v Betlaski, pa najpomembnejša postranska stvar na svetu.
Prvi uporabniki so nad aplikacijo navdušeni
Kljub temu da aplikacija še nima polnega nabora funkcij, ki jih bo vsebovala končna različica, so prvi uporabniki, ki prihajajo iz različnih držav, nad njo navdušeni, pravijo v Betlaski. Do konca projekta in izdaje aplikacije na svetovnem trgu jih loči še nekaj mesecev razvoja in nekaj dodatnih sredstev, ki jih pričakujejo tudi s strani tujih vlagateljev.
Do zdaj so investicije znašale približno 50 tisoč evrov, načrtujejo pa, da bo potrebnih še enkrat toliko sredstev, da bo Betlaska zasijala v polni luči.