Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Sreda,
15. 1. 2014,
18.55

Osveženo pred

8 let

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Sazas

Sreda, 15. 1. 2014, 18.55

8 let

Sazas in GZS podpisala sporazum o uporabi glasbenih del v TV-programih

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2
Združenje Sazas je v torek z Gospodarsko zbornico Slovenije (GZS) sklenilo sporazum o uporabi glasbenih avtorskih del iz repertoarja združenja v slovenskih TV-programih.

Sporazum med TV-uporabniki glasbenega repertoarja in Sazasom, ki zastopa ustvarjalce, po mnenju združenja pomeni pomemben premik v odnosu do avtorske pravice.

Vsebina sporazuma, ki so ga podpisali po dolgotrajnih pogajanjih, postavlja temelj razumevanja pomembnosti spoštovanja glasbene avtorske pravice. Sklenjen dogovor vzpostavlja partnerski odnos med lastniki glasbene avtorske pravice in njenimi uporabniki, saj ti ne smejo uporabljati avtorskih vsebin brez dovoljenja.

Dogovor prinaša mednarodno primerljivo višino in osnovo za zakonito uporabo vseh svetovnih glasbenih avtorskih vsebin v vseh televizijskih programih na ozemlju Slovenije. Ta bo do leta 2018 dosegla višino od dva do pet odstotkov prihodkov medija, odvisno od količine uporabljene glasbe v mediju.

Obenem sta podpisnika sklenila tudi dogovor o poravnavi zapadlih obveznosti, nastalih zaradi avtorskih glasbenih vsebin za vse televizijske programe za obdobje do podpisa skupnega sporazuma.

"S podpisom sporazuma prvič v zgodovini samostojne Slovenije priznavamo ščitenje intelektualne lastnine," je zapisal podpredsednik upravnega odbora Sazas Tomaž Grubar. Dodal je, da je v obdobju od osamosvojitve pa vse do danes razumevanje med ponudniki in odjemniki glasbene intelektualne lastnine stalo na šibkih nogah, v obdobju prejšnje države je bilo plačevanje intelektualne lastnine politično zapovedano, nikoli pa razumljeno.

Ne spreglejte