Boštjan Boh

EuroBasket 2017

Sobota, 16. 9. 2017, 17.35

6 let, 6 mesecev

Izpoved slovenskega navijača: Dva sta mi skočila za vrat

Boštjan Boh

Thermometer Orange 7,43
Slovenski navijači | Foto Vid Ponikvar

Foto: Vid Ponikvar

Igor Likovič je eden izmed mnogo zvestih slovenskih navijačev, ki je bil na polfinalni tekmi proti Španiji. Kljub nekoliko višjim cenam se je odločil, da z družino še enkrat odpotuje v Istanbul na finalno tekmo med Slovenijo in Srbijo. Zaupal nam je svojo navijaško izkušnjo, ko sta mu dva tuja navijača od veselja skočila za vrat.

Z Igorjem smo govorili v petek pred polfinalno tekmo med Rusijo in Srbijo. Naš sogovornik je bil že takrat prepričan, da bo Slovenija igrala v finalu s Srbijo. In še kako je prepričan v zmago naših. "Poravnali smo račune z Grki, poravnali smo račune s Francozi in z Latvijci. Zdaj se moramo oddolžiti še Srbom za polfinale na Poljskem. Želim si, da jih premagamo za trideset točk (smeh, op. p.)," je nekoliko v šali uvodoma dejal naš sogovornik.

Fotogalerija
1 / 11

Igor Likovič bo v nedeljo šel na tekmo s svojo družino. | Foto: Facebook Igor Likovič bo v nedeljo šel na tekmo s svojo družino. Foto: Facebook "Ne vem, katere besede bi sploh lahko še uporabil"

V Turčijo bo v nedeljo letelo enajst letal. Pri Turkish Airlines, ki z brniškega letališča leti neposredno v Istanbul, so za polet v nedeljo zjutraj zagotovili večje letalo airbus A330, ki premore 281 sedežev, kar se je zgodilo prvič v zgodovini, poroča STA. Dodatne možnosti iščejo tudi pri Kompasu in Adrii, nekateri pa se bodo na pot podali z avtomobili in kombiji. Po nekaterih podatkih bo v dvorani Sinan Erdem okrog pet tisoč navijačev. Igor meni, da bi jih bilo lahko še veliko več.

Želja, da gre znova v Turčijo, je v njem žarela že veliko prej. K sreči se je dovolj kmalu postavil v vrsto, da je dobil vozovnice oziroma pakete za Istanbul, medtem ko jih bo nekaj ostalo praznih rok. "Premalo je vsega. Slišal sem, da ogromno ljudi čaka za letalski prevoz. To je žalostno, morali bi se drugače organizirati. Zdi se mi, da nihče nič ne naredi. Tako kot je rekel Saša Dončić, oče Luke Dončića ... Lahko bi napolnili ogromno avtobusov. Naredili bi lahko vzdušje, ki bi si ga lahko vsi zapomnili. To je priložnost, ki je mogoče ne bo nikoli več."

Za naše košarkarje niso navijali samo slovenski, ampak tudi tuji navijači. | Foto: Vid Ponikvar Za naše košarkarje niso navijali samo slovenski, ampak tudi tuji navijači. Foto: Vid Ponikvar

Dva navijača sta mu skočila za vrat

V pogovoru nam je zaupal, da je med slovenskimi navijači vladalo izjemno vzdušje. Tudi prireditelji v dvorani so jim pustili, da so lahko bili vsi slovenski navijači skupaj. "Tako smo bili še glasnejši in imeli smo veliko podporo z bobni. Kot sem slišal, so nekateri iz lastnega žepa plačali, da sta lahko na prizorišče prišla dva slovenska bobnarja."

V nedeljo vse poti vodijo v Istanbul (utrinek z ljubljanskega letališča):

Vse poti vodijo v Istanbul. | Foto: Ana Kovač Foto: Ana Kovač

Med navijači naših košarkarjev pa ni bilo samo Slovencev, ampak tudi veliko tujcev. "To, kar sem jaz videl … Tam poleg nas so bili vsi na naši strani. Po končani tekmi sta mi za vrat skočila dva in se veselila z nami. Z nami so peli, kolikor so lahko, nam čestitali … Res je bilo lepo."

Takole pa za naše košarkarje navijajo Dragi sosedje:

Dragi sosedje so na sporedu od ponedeljka do petka ob 19.30 na Planet TV.

Zastonj z vlakom na sprejem košarkarskih junakov

Slovenske železnice sporočajo vsem zvestim navijačem, ki bi se v ponedeljek ob 18.00 na Kongresnem trgu v Ljubljani želeli udeležiti uradnega sprejema košarkarske reprezentance, da se lahko iz vse Slovenije, tja in nazaj, brezplačno pripeljejo z vlakom. Brezplačne povratne vozovnice dobijo navijači od ponedeljka od 12. ure naprej na prodajnih mestih Slovenskih železnic. Edini pogoj je, da na prodajna mesta pridejo z navijaškimi rekviziti, so sporočili iz Slovenskih železnic.

Košarkarje na Kongresnem trgu sicer pričakujejo okoli 20. ure.