Ponedeljek, 4. 1. 2016, 16.38
5 let, 8 mesecev
Niti en odstotek osebnih računalnikov ni pripravljen za navidezno resničnost
Po njihovih ocenah bo tako letos komaj 13 milijonov osebnih računalnikov s potrebnimi grafičnimi zmogljivostmi, a bi se do konca tega desetletja ta številka lahko povzpela na 100 milijonov letno. Preostalih več kot 99 odstotkov osebnih računalnikov bi moralo biti kar sedemkrat močnejših od zdajšnjih, ki so kos tradicionalnim aplikacijam in igram 3D, so za Bloomberg povedali pri podjetju Nvidia.
Ta zadržana ocena je nekoliko v nasprotju z nekaterimi prejšnjimi tržnimi napovedmi, ki so letu 2016 končno napovedale občutnejši zagon navidezne (virtualne) resničnosti. Zmogljivi računalniki niso le dražji, temveč tudi energetsko zahtevnejši, kar za večino kupcev domačih računalnikov nista zaželeni lastnosti.
Oči navdušencev navidezne resničnosti bodo prihodnje dni uprte tudi v Las Vegas, kjer bo na letošnji izdaji vsakoletnega sejma potrošniške elektronike CES prav navidezna resničnost ena od udarnih tem.