Petek, 23. 1. 2015, 11.30
8 let, 7 mesecev
Tudi modni Italijani ne morejo brez Slovencev
Odprtje modnega leta 2015 smo dočakali že drugi konec tedna v januarju, ko so se v Londonu začele predstavitve moških kolekcij za jesen in zimo. Teden dni pozneje se je modna karavana preselila v Milano, kjer so blesteli tudi slovenski manekeni in manekenke.
Čeprav je januarski termin praviloma rezerviran za moške, pa se iz leta v leto povečuje število oblačilnih kosov za ženske. To je odlična priložnost za slovenske modele, ki lahko v prestolnici italijanske mode zablestijo kar dvakrat, saj se že čez dober mesec dni začenja milanski teden mode.
Rožle Langus je v svoj življenjepis dodal prav poseben uspeh, saj je letos v Milanu s prvim izhodom odprl revijo znamke Giorgio Armani, medtem ko je dan pozneje nastopil tudi na reviji znamke Emporio Armani. Kljub uspehom pa se Rožle ne želi javno izpostavljati in je raje kot v samopromocijo usmerjen v nadaljnje uspehe v svetu mode.
Letos je med svoje dosežke poseben uspeh dodala tudi slovenska manekenka Prisha Justinek Alfirev iz agencije Immortal models management, ki se je sprehodila po modni brvi na reviji znamke Tom Rebl. Poleg nastopa na omenjeni modni reviji je Prisha v Milanu predstavljala tudi mlado modno znamko Di Morabito, ki so jo predstavili z nekoliko manjšim pompom kot tisti, ki v predstavitev svojih aktualnih kolekcij vložijo več sto tisoč evrov.
To pa ni vse, kar je potrebno za uspeh, saj se mora model pozneje dokazati tudi na tako imenovanih castingih. Le vtis, ki ga pusti tam, odloča o tem, kako uspešen bo v smislu nastopov na modnih revijah in fotografiranjih za modne editoriale. Trdo delo pa se tako kot v večini poklicev tudi pri manekenstvu pozneje obrestuje, saj je svet manekenstva, kot je v omenjenem intervjuju še dejal Mihelič, nekakšna odskočna deska za različna poklicna področja.
Po koncu manekenske kariere se namreč zelo veliko deklet in fantov odloči za igralsko kariero, saj se ob številnih nastopih na modnih revijah in pred fotografskimi objektivi lažje znebijo treme. Delo modela je, kot pravi Mihelič, namreč "igra brez besedila".