Torek,

2 meseca, 3 tedne

Vsebino omogoča Pivovarna Laško

Foto: Sebastian Plavec

Gremo v hribe advertorial Naj planinska koča izlet

Torek, 22. 8. 2017, 11.20

2 meseca, 3 tedne

Zaključek na Zlatorogovi gori

Vsebino omogoča Pivovarna Laško

Foto: Sebastian Plavec

Akcija Gremo v hribe se zaključuje na Zlatorogovi domači gori. Vsi, ki še razmišljate, kam bi jo mahnili ta konec tedna, se odgovor ponuja kot na dlani: na Šmohor, seveda.

gremo v hribe | Foto:

Največja planinska družbeno-odgovorna akcija v Sloveniji Gremo v hribe se bliža velikemu finalu, ki bo 26. avgusta na Šmohorju. To je dan, ko si preprosto morate vzeti čas za to znamenito štajersko goro, ki privlači tako pohodnike kot kolesarje.

Na vrhu 784 visokega Šmohorja nas pričakuje planinski dom z odlično gostinsko ponudbo, kjer bo še posebej pestro prav zadnjo soboto v avgustu.

Na Zlatorogovi hišni gori bo druženje potekalo med 9. in 16. uro, večina programa pa bo med 12. in 14. uro.

Planinski dom na Šmohorju (784 metrov)

Dom na Šmohorju | Foto: Manca Čujež Foto: Manca Čujež

Planinski dom Šmohor stoji na jasi, tik pod temenom na vzhodni strani zaobljenega vrha Šmohor. Številne obiskovalce poleg gostinske ponudbe in prostranega travnika, ki najmlajšim ponuja poligon vragolij, vabi tudi cerkvica sv. Mohorja, ki so jo postavili sredi 15. stoletja.

• Laško: Ko prispete v Laško, na križišču pri semaforju nasproti bencinske črpalke zavijte v smeri Spodnje in Zgornje Rečice ter Hude Jame. Parkirajte na parkirišču v bližini gasilskega doma Laško. Pot nadaljujte po označeni planinski poti do vrha.

Trajanje pohoda: dve uri

• Tremerje: Na poti med Celjem in Laškim stoji ena najlepših in najzanimivejših vasi daleč naokoli. Ko prispete v vas, parkirajte in se po cesti odpravite do hiše številka 21. Naprej je pot makadamska ter pelje mimo brajd in dveh vikendov, vse do lesene ograje dveh domačij. Pot poteka strmo mimo vrtne ograje, na grebenu je razpotje, pojdite mimo kapele na levi strani gozdne ceste ter naprej po srednjem kolovozu navkreber. Na križišču se usmerite levo navzgor za Šmohor, po kolovozu mimo zapuščene kmetije, ob robu gozda do hiše Debro 1 in za hišo navzgor na planoto mimo lesenega križa. Sledite markacijam in označbam za Šmohor.

• Liboje: Z avtoceste Ljubljana–Maribor zavijte na izvoz Žalec in se peljite proti Arji vasi. V križišču na koncu vasi nadaljujte v smeri Liboj, kjer boste kmalu za tablo, ki označuje konec vasi Liboje, ob cesti opazili planinsko tablo za Liboje. Peljite se še sto metrov do manjšega parkirišča ob cesti, kjer se na levi strani začne pešpot na Šmohor in sosednji Malič.

Trajanje pohoda: ena ura, 15 minut.

Na Šmohor pridete tudi po vsem dobro znanih in označenih poteh iz ŽP ali AP v Laškem in Zabukovici.

V slogu kavbojev

gremo v hribe | Foto:

Dogodek na Šmohorju bo obarvan v country in narodno-zabavne ritme, ki jih bodo pričarali člani zasedbe Donačka.

Za popolno kavbojsko vzdušje bodo poskrbele odlične plesalke "country line" plesa iz skupine Country Ritem. Ta ples izvira iz Amerike, njegova značilnost pa je, da vsi plesalci v ravnih vrstah plešejo na isto koreografijo, sestavljeno iz več različnih korakov ter obratov v vse štiri smeri neba. Plesalke nas bodo naučile plesnih korakov, tako da bomo lahko skupaj odplesali vsaj eno kavbojsko sliko.

#nalegende

gremo v hribe | Foto:

Šmohor bo gostil tudi eno največjih legend slovenskega športa. V hribih se nam bo pridružil zapriseženi ljubitelj Laškega Piva Ivo Daneu. V že tradicionalnih "hribskih talkih" nam bo razkril, kaj počne danes, kaj ga navdušuje, zanimivosti o košarkarskih legendah in svojih naslednikih ter še marsikaj. Seveda ne bo manjkalo družabnih nagradnih iger, ki so stalnica akcije Gremo v hribe.Pripravili bodo tudi otroške ustvarjalne delavnice, kjer se bodo otroci lahko igrali, zabavali in izobraževali na področju planinske tematike v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije ali pa ustvarjali okrasne izdelke.

#SlovenijaPleza

Zlatorogova gora bo omogočila tudi preizkus naših plezalnih sposobnosti, saj bo plezalna stena na voljo med 10. in 15. uro.

Dobrodelno za Planinsko društvo Laško

V imenu vsakega obiskovalca dogodka bo Pivovarna Laško Union, organizatorka akcije #gremovhribe, podelila en evro za Planinsko društvo Laško ter s tem prispevala k trajnostnemu razvoju in nadaljnjemu učinkovitemu delovanju društva, ki skrbi za planinsko dejavnost na tem območju.

Na vsakem dogodku namreč skrbi za lokalni trajnostni razvoj območja ter razvijanje in ohranjanje planinske kulture, to pa bo že šesta v vrsti letošnjih donacij v skupni vrednosti več kot šest tisoč evrov.

Posebno donacijo bodo letos namenili Komisiji za varstvo gorske narave. V skrbi za naravo, vir življenjske energije in dom, kjer domuje tudi "Zlatorog".

#najboljpašenavrhu

Med drugim se bomo lahko posladkali s torto velikanko. Dovolj razlogov za sobotni obisk Šmohorja? Nasvidenje, legende!