Nedelja, 14. 10. 2012, 10.04
7 let, 3 mesece
Najbolj priljubljena igra na svetu je …
League of Legends oziroma LoL je igra tipa MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), ki so jo razvijalci Riot Games zgradili na zapuščini fenomenalne Defense of the Ancients, modifikacije za Blizzardov Warcraft 3.
Brezplačna realnočasovna strategija je imela julija letos v povprečju kar tri milijone sočasno aktivnih igralcev, s čimer je pošteno podkurila tako Activisionovemu Call of Duty: Modern Warfare 3 za Xbox 360 (1,4 milijona uporabnikov) in stotniji iger za PC, ki jih prek spleta igra skupnost na Steamu (mesečno v povprečju 650 tisoč uporabnikov).
Razvijalci Riot Games so se v zapisu na svojem blogu pohvalili tudi, da se v LoL vsak dan prijavi približno 12 milijonov igralcev, mesečna kvota zasvojencev pa je s slabih 11 milijonov v zadnjem letu poskočila za kar 324 odstotkov na 32 milijonov!
No, ker velika večina uporabnikov spleta igre "kupuje" prek torrentov, si je LoL večjo priljubljenost izborila šele s pojavom na trackerjih, 70-milijonska skupnost igralcev iz 145 držav, ki mesečno skupaj naberejo več kot milijardo ur konstantnega umiranja (primerjava: skupna kvota ur, ki so jo privrženci od leta 2004 "spumpali" v Microsoftov Halo, je le dvakrat večja od LoL-ove), pa nato ni bila več daleč.
V družbi drugih igralcev ali botov (računalniško vodenih pomagačev) se nato prek spleta pomerijo v ekipnih tekmah, zmago pa določa uničenje sovražnikove baze, imenovane nexus.
Pot do oporišča seveda ni odprta, temveč jo precej otežijo nasprotnikovi heroji, njihovi pribočniki in številni obrambni stolpiči. Umiranja je precej – samo Teema, enega od likov v LoL, dnevno pokosijo kar 6,5-milijonkrat, kar pomeni, da se vsako sekundo "respawna" približno 75-krat.