Kitarska nostalgija
Predstavnik obetavne mlade generacije kitaristov že vrsto let posega po najvišjih slovenskih in mednarodnih kitarskih odličjih. Štiriindvajsetletnik, ki se je glasbeno kalil v Ljubljani, Zagrebu in na Dunaju, je spet stopil na oder Slovenske filharmonije, kjer je nostalgično obujal spomine na svoje kitarske začetke.
Vrhunec večera: utrinek sodobne slovenske glasbe
Grgić je v svojem torkovem repertoarju združil klasično in improvizirano kitarsko glasbo iz različnih umetnostnih obdobij: od baroka z Bachom na čelu do španske glasbe z znamenito sonato za kitaro Antonia Joséja. Poleg peščice drugih skladb je na kitari intimno zazvenel tudi Brahmsov sicer pianistični Intermezzo, vrhunec večera pa je bil utrinek sodobne slovenske glasbe – Sonata št. 1 mladega slovenskega skladatelja Nejca Kuharja. Tristavčna sonata, napisana posebej za Maka Grgića, se je zdela kot pisana na kožo vsestranskemu kitaristu, ki je v eni skladbi pokazal vso svojo virtuoznost.
Očarano občinstvo
Simpatična kombinacija mojstrskega kitarskega rokohitrstva, predanosti igranju, improvizacije in domačnega kramljanja s poslušalci je očarala generacijsko pisano občinstvo, ki kitarskega virtuoza kar ni hotelo spustiti z odra. Po dveh podaljških in kopici priklonov je Grgić le uspel odbrenkati tretji koncert kitarskega cikla Zvoki šestih strun, ki bo kot naslednjega 10. maja 2011 gostil brazilskega kitarskega mojstra Fabia Zanona.