Torek, 4. 3. 2014, 14.00
7 let, 1 mesec
"Navidezno resničnost si bo lahko privoščil slehernik"
"Če bo VR (Virtual Reality oziroma virtualna resničnost) cenovno nedosegljiva večini potrošnikov, je bolje, da sploh ne obstaja," svoje prepričanje izraža Palmer Luckey, ki naglavni prikazovalnik navidezne resničnosti Oculus Rift za uporabo (predvsem) v igrah po uspehu na Kickstarterju s podjetjem Oculus VR razvija že nekaj let.
Luckey, ki je v ekipo Oculusa VR pred kratkim privabil tudi legendo na področju računalniških iger, programerja Johna Carmacka, pojasnjuje, da je poslanstvo Rifta navidezno resničnost približati čim več uporabnikom in da po izidu nikakor ne bo le igračka premožnih.
"Do kakšnega zneska lahko potisnemo ljudi, ki so pripravljeni kupiti Oculus Rift? 200 dolarjev? 500 dolarjev? 2000 dolarjev? Ne vem in me tudi ne zanima – našega bodočega trga namreč nismo raziskovali na tak način," je Luckey med vrsticami pokritiziral sodobne prodajne metode v industriji zabavne elektronike.
Vsekakor pričakujemo, da bo Rift, ki naj bi bil na voljo še letos, cenejši od enega najresnejših konkurentov, Sonyjevega prikazovalnika HMZ-T3W, ki v Sonyjevi spletni trgovini in na Amazonu stane okroglega tisočaka dolarjev (približno 725 evrov).