Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Matic Tomšič

Ponedeljek,
13. 5. 2013,
13.38

Osveženo pred

8 let, 8 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Natisni članek

Ponedeljek, 13. 5. 2013, 13.38

8 let, 8 mesecev

Total War: Rome II bo prav zares igra presežnikov

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2
Nezadržno se bliža izid največjega skupnega projekta razvijalca Creative Assembly in založnika Sega. Septembra bomo v epski kampanji namreč znova prevzeli vajeti starorimskega vojaškega stroja.

Pri Segi so se pred začetkom razvoja Rome II resnično potrudili. Razvijalski skupini Creative Assembly so zaradi novodobnega Shoguna (in dodatka zanj), ki je požel odlične kritike in založniku dokazal, da je prodaja iger še vedno donosen posel, so namreč odobrili zvišanje proračuna za kar 40 odstotkov, zaradi česar naj bi programerjem z več kot 25-letnimi izkušnjami uspelo nemogoče.

Težko je namreč v nekaj besedah opisati, kako visoko meri TW: Rome II. Od Atlantika do obal Kaspijskega morja se bo v osrednjem igralnem načinu, kampanji, na tak ali drugačen način v (na začetku) neopredeljenih oziroma neodvisnih regijah spopadlo 100 političnih ločin, za katere bo glave naprodaj nosilo več kot 700 različnih vrst pehote, konjenikov in bojnih strojev ter živali. Kartažani bodo seveda znova zapregli slone!

Srž prestavljanja figur po taktičnem zemljevidu bo prevzem vloge prvega moža ene od treh najvplivnejših rimskih družin (Creative Assembly so se tu obilno zgledovali po predhodniku, Rome: Total War), cilj pa seveda jasen – zavladati Apeninskemu polotoku, galskim in gotskim barbarom ter severnoafriškim in bližnjevzhodnim kekcem. Razvijalci ob tem obljubljajo, da preostalih 99 frakcij nikakor ne bo ostalo zapostavljenih, saj naj bi bilo igranje z vsako od njih edinstvena izkušnja.

Za to bosta v veliki meri poskrbeli izredno inteligentna in spletkarska umetna pamet ter izboljšana diplomacija, saj se bo na oblast mogoče povzpeti brez prelivanja krvi, sovragi in celo zavezniki pa naj bi igralčevi premoči in priljubljenosti zavidali, zaradi česar bodo na dnevnem redu državni udari, velika izdajstva in umori plemstva. V končni razplet kampanje naj bi bile brezšivno vtkane odločitve, ki jih bo sprejemal igralec – ena večjih bo tako kolebanje med republiko in avtokracijo.

Totalwarovske bitke so bile kljub nesporni epskosti vedno sinonim za mikroupravljanje, zaradi katere si akcije pravzaprav nikoli nismo imeli časa ogledati dovolj od blizu. Tokrat naj bi bilo drugače, saj bodo posamezni vojaki bolj sposobni, še bolj enotno pa naj bi delovali celotni bataljoni.

Večji poudarek naj bi bil na zasedah (seveda le v dovolj hribovitih regijah), popolno spremembo pa bodo doživela tudi obleganja, saj bo načinov za zavzetje mesta več (nakopičenje celotne armade v mestnem središču tokrat ne bo več delovalo), prvič v seriji Total War pa bo obalna mesta hkrati mogoče napasti z morja in kopnega.

Odlična novica za ljubitelje serije TW s slabšimi računalniki je implementacija novega grafičnega pogona. Rome II naj bi zaradi fenomenalne optimizacije namreč deloval tudi na konkretno zastarelih mlinčkih.

V rimske sandale bomo stopili 3. septembra, TW: Rome II (s prvim DLC-jem, The Greek States Culture Pack) pa je že zdaj mogoče prednaročiti na Valvovem servisu Steam.

Ne spreglejte