Sreda, 21. 4. 2010, 8.33
8 let
Premalo kamer za Titane
Leterrier je za snemanje svojega spektakla o grški mitologiji želel uporabiti posebne 3D kamere, ki pa so bile rezervirane za Jamesa Camerona in njegov film Avatar. Tehnologija je namreč tako nova, da je ni bilo ravno na pretek. Zato se je moral Leterrier sprijazniti, da bodo film nadgradili s 3D tehniko v postprodukciji.
"Predstavniki Warner Brosa so mi povedali, da bom z metodo View D film kasneje lahko predelal v 3D in me vprašali, če bi želel poskusiti," je povedal Leterrier, ki pa se ni hotel pogoditi. "Videl sem že predelave v 3D in me niso prepričale, saj je vse še vedno bilo videti preveč ploskovito," je dodal. Končno je le pristal in film je bil predelan v desetih minutah. Nad rezultatom je bil popolnoma navdušen: "Ni videti, kot da bi podobe izrezali in jih nalepili na ozadje. Vse je zelo realistično."
"Nič ne more ustaviti 3D formata. To je dodatno orodje za zapeljevanje gledalcev, z njim gledalce povabimo v naš svet. Bližamo se popolnoma doživljajski izkušnji gledanja filmov, kjer ne bomo več potrebovali zaslona, pa tudi občinstva ne. Vse bo interaktivno," je prepričan Leterrier. Gledalec bo vstopil v svet, ki ga bodo ustvarili filmarji, umetniki in igralci in katerega del bo tudi gledalec sam.
Predelava filma v 3D format je vključevala 2.000 ljudi. Igralka Gemma Arterton, ki igra pol žensko in pol boginjo Io, je prepričana, da je uspeh Avatarja spodbudil tudi uspeh Titanov.
"Pred nekaj meseci sem še dvomila, ali film res potrebuje nadgradnjo v 3D format," je povedala Artertonova in dodala: "Ko pa sem dejansko videla film v 3D formatu, lahko rečem, da je čudovit. Dobil je novo dimenzijo in postal še bolj napet, zato sem zelo zadovoljna, da so se odločili za to potezo."
Igralec pravi, da mu je Avatar izjemno spremenil življenje, moral pa se je tudi sprijazniti s kritikami 3D tehnike. "Vedno bo precej kritik na ta račun, saj jih mnogo še vedno meni, da je 3D tehnika preveč senzacionalistična. Mnogi jo prezirajo, pa vendar je to v bistvu tako kot Dolby digital. Nihče ni želel imeti 'surrounda'. 3D je samo orodje, zgodba mora gledalca še vedno prepričati," je povedal Worthington.
Film Spopad Titanov je predelava izvirnika iz leta 1981, kar je ustvarjalcem nove različice predstavljajo dodatno breme, saj so morali upoštevati priljubljenost izvirnika pri gledalcih. Predelave so se lotili odgovorno, saj niso želeli narediti le kopije.
"Želeli smo narediti nadgradnjo izvirnika, vse se dogaja veliko hitreje kot leta 1981," je povedal Leterrier.