Ponedeljek, 17. 12. 2012, 13.17
5 mesecev, 3 tedne
Ocenili smo: Planetside 2
Planetside 2 prav nič ne okoliši z razlaganjem igralnih mehanik in ozadja znanstvenofantastičnega spopada treh ločin na planetu Auraxis, saj takoj po namestitvi in izbiri frakcije igralca nemudoma pahne v največji spopad na karti. Zelenci se tako znajdejo v pravem peklu, ki ga riše futuristična vojna: nad in med glavami tisočih oklepljenih soldatov frčijo krogle in fotonski izbljuvki, kanjon onkraj najvišje vzpetine zapirajo tanki, zrak pa parajo razbeljeni izstrelki flaka, s katerimi varuhi talnih baz klatijo batarangom podobna plovila. Je odveč omenjati, da se ob posedovanju spodobnega zvočnega sistema soba stresa od silnega bobnenja tankovskih topov, rezgetanja strojnic in kričanja: "MEDIC!"?
Božjastno začetno zmedo nadalje dopolnjuje dokajšnja nejasnost početja. Raznovrstnih ikonic, ki označujejo poslopja, desantne cilje in sovražne premike, je namreč ogromno. Igramo moštveni deathmatch ali capture the flag? Pravzaprav nič od naštetega, saj je Planetside 2 osredotočen zgolj na osvajanje ozemlja in zadrževanje nadzornih točk, kar sta pred leti popularizirala Battlefield 1942 in Unreal Tournament 2004, sedaj pa je pravzaprav srž marsikatere spletne vojaščine.
No, strogo gledano meje vendarle obstajajo, a so posamezna ozemlja tako prostrana, da je vsak poskus njihovega prečkanja pravzaprav nesmiseln tako z vidika potrate časa kot lastnih življenjskih točk. Poleg vojačkov z enakimi našitki se po heksagonih, ki predstavljajo posamezne zaseke mape, kar tare pripadnikov dveh sovražnih frakcij. Katere to so, porečete?
Vsak od njih si lasti orožja in sposobnosti, ki so standardne za žanr moštvenih streljanj – ostrostrelec (Infiltrator) je opremljen z istoimenskim orožje in zmore vdirati v sovražnikove računalniške sisteme, inženir (Engineer) zmore popravljati vozila in razpostavljati obrambne strojnice, zdravnik (Medic) obuja padle in zdravi ranjene soborce, težak (Heavy Assault) zmore razstreljevati tanke in podobno kovinsko zalego, pehotnik (Light Assault) pa je opremljen z raketnim nahrbtnikom aranžmajem protipehotnega eksploziva. Sem nekaj pozabil? Šesti na seznamu je MAX, super oklepljen in pešakom izredno nevaren Robocop, ki smrt seje iz dveh orožji hkrati, a je zaradi neokretnosti lahek plen vozil in Infiltratorjev, zdravi pa ga lahko le inženir.
Ker so razdalje do določenih ciljev prevelike, da bi se jih splačalo premeriti peš, so v veliko pomoč vozila. Dobršen del njih je zaklenjen na pripadnost eni od treh strank (Scythe, Reaver in Mosquito na primer), medtem ko so štirikolesnik (ATV), transportno plovilo Galaxy, tank IFV in Sunderer ("spawn" mesto na kolesih) dostopni vsem.
Splošna ocena: 91
Lestvica ocen:
1‒10 ‒ Se ne dotaknem, tudi če mi igro iz same ljubezni podari punca/žena/mama. 11‒20 ‒ Vzamem, če mi igro kdo podari, in plošček uporabim kot podstavek za pivo. 21‒30 ‒ Igram, ker sem mazohist. 31‒40 ‒ Bi igral, če bi mi tatovi odnesli vse drugo. 41‒50 ‒ Igre bi se lotil samo v službenem času. 51‒60 ‒ Igra ima nekaj dobrih elementov, ki pa ne odtehtajo slabih strani. 61‒70 ‒ Kot privrženec dotične zvrsti bom v igri užival. 71‒80 ‒ Zelo solidna igra, do odličnosti ji ne manjka veliko. 81‒90 ‒ Odlična igra z elementi klasike. 91‒100 ‒ Kupim kar dva izvoda; enega za igranje, drugega za občudovanje v vitrini.
Zvrst: spletna moštvena vojaška igra Platforma: PC Razvijalec in založnik: Sony Online Entertainment