Četrtek,
18. 8. 2011,
10.42

Osveženo pred

8 let

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 1

Natisni članek

razstava Škofja Loka Ivan Grohar

Četrtek, 18. 8. 2011, 10.42

8 let

V Škofji Loki razstava grafičarke Michele Philippe-Arellano

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 1
Loški muzej bo drevi ob 20. uri v Galeriji Ivana Groharja v Škofji Loki odprl razstavo grafičnih del francoske likovne ustvarjalke Michele Philippe-Arellano.

Razstava del z naslovom Potovanje k viru in nazaj, ki povezuje elemente starih kultur s sodobnostjo, bo na ogled do 28. avgusta. je likovna ustvarjalka z izrazito osebnim umetniškim profilom, včasih pretanjenim in poetičnim, drugič bolj eruptivnim in dramatičnim. Njeno umetniško izhodišče je duhovni in materialni svet starih sredozemskih kultur, v katalogu k razstavi ugotavlja kustos Boštjan Soklič.

Na novo osmišlja pradavne miselne tokove Avtorica vizualne sledove te dediščine interpretira v novih kontekstih. Tako raziskuje različne likovne vzorce, znake in pisave ter jih po svoje razdružuje in zopet lepi, skratka reciklira. S pomočjo kontrastnih likovnih sredstev išče smisel, transcendenco in celovitost. Prepušča se pradavnim miselnim tokovom kultur, ki so sooblikovale evropsko civilizacijo, in jih na novo osmišlja in likovno artikulira.

Tisti, ki ne pozna preteklosti, nima prihodnosti V okvir svojih likovnih zasnov ustvarjalka vnaša elementarnost, nadgrajeno s sodobnimi umetniškimi impulzi. Ukinja meje med različnimi umetniškimi praksami in postopki, vzporedno pa izpostavlja zgodbe, mite, pisave in čustva, skratka sledove materialne dediščine preteklosti in osebno filozofijo, ocenjuje Soklič. Ob tem dodaja, da njeno delo teži k spreminjanju ustaljenih likovnih obrazcev, a hkrati sporoča, da tisti, ki ne pozna svoje preteklosti, nima prihodnosti.