Torek, 15. 10. 2013, 19.40
7 let, 1 mesec
Miley Cyrus - Bangerz (2013)
Ob tem, ko je Miley podobo pridne punčke zamenjala z vročimi hlačkami, pa je njeno stilsko spremembo in odmik od "stare" Miley mogoče zaznati tudi na albumu. Miley je produkcijo albuma zaupala v hip hop in r'n'b usmerjenemu producentu z imenom Mike Will Made It, kos Mileyjine tortice pa pripada tudi Pharrellu Williamsu in will.i.amu. Glasbenikom je s skupnimi močmi tako uspelo sestaviti poskočen pop album z dodatkom hip hopa in countryja, ki je bil Disneyjevi zvezdnici v časih Hannah Montana tako blizu. Tematika večine besedil je ljubezenska, navdih zanje pa je bil seveda Mileyin (nekdanji!) zaročenec Liam Hemsworth, s katerim se je glasbenica razšla v septembru.
Čeprav je bilo Mileyjino obnašanje zadnje mesece na prvo žogo videti povsem nepremišljeno, pa je zvezdnica, hote ali nehote, poskrbela za odlično promocijo novega albuma. Rekorderska singla We Can't Stop in Wrecking Ball sta namreč podkrepljena s provokativnima videospotoma, ki so ju številni označili za neprimerna ali celo neokusna, na vrhu vsega pa je veliko mero pozornosti pritegnil še Mileyjin izzivalni nastop na podelitvi MTV-jevih videonagrad v družbi Robina Thicka.
Kljub Mileyjinemu pretiranemu razkazovanju telesa pa bi lagali, če bi rekli, da je to vse, kar ima za pokazati. V ljubezenskih skladbah Adore You in Wrecking Ball ne skopari s svojimi vokalnimi sposobnostmi, res pa je, da te bolj pridejo do izraza, če jih le poslušamo in ob tem ne gledamo videospota (Wrecking Ball).
Na albumu se je poleg slavnih producentov zbralo še lepo število gostov, med njimi tudi princeska popa, če ji sploh še lahko tako rečemo, Britney Spears, ki je več kot očitno Mileyjina velika vzornica. Sodelovanje plavolask v pesmi SMS (Bangerz) je sicer poželo mešane kritike, in medtem ko verjamemo, da sta se dekleti ujeli v številnih pogledih na svet, nas je malo manj navdušilo njuno glasbeno sodelovanje, v katerem nas ne prepriča niti Mileyjino rapanje, ki bi ga bolje opravila tudi Nicki Minaj. Inspiracija za pesem sicer prihaja iz raperskega tria Salt-n-Pepa, kar je sicer zaznati tudi v glasbeni podlagi, ki zveni sumljivo znano.
Ob kratkolaski je rapal tudi Nelly, njuna pesem z naslovom 4×4 pa se izkaže za poskočno koračnico, na katero bi se zavrteli na kakšni veselici. Miley si tudi tukaj ni mogla kaj, da ne bi še malo rapala. Klub temu uporniška pesem ohrani nek mladosten poskočen ritem, z nič kaj nadležno energijo.
Pri čustveni pesmi My Darlin gostuje še Future, ob Miley pa je rapal tudi Big Sean, s katerim sta posnela pesem Love Money Party, ki opeva ljubezen, denar in divje zabave, kakopak. Tudi tu nam Miley postreže s svojimi raperskimi veščinami. V duhu dobe socialnih omrežij in "hashtagov" je tudi Mileyjin naslov pesmi #GETITRIGHT, v kateri si požvižgava na precej veselo melodijo, ki za spremembo ne govori o divji zabavi, s pesmijo Do My Thang pa sporoča, da ji je povsem vseeno, kaj si o njej mislijo tisti, ki ne podpirajo njene norosti.
Na albumu se poleg Maybe You're Right in Someone Else najde še ena ljubezenska pesem – Drive, ki prav tako opeva zlomljene obljube in izgubljeno ljubezen, takoj za njo pa se odvrti še pesem FU, ki jo je posnela s Frenchom Montano – v njej Miley gospodiču jasno nameni dve črki – F in U. Prevod? J**i se. Všečno.