Četrtek,
3. 10. 2013,
7.46

Osveženo pred

6 let, 8 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 4

Natisni članek

Natisni članek

razstava

Četrtek, 3. 10. 2013, 7.46

6 let, 8 mesecev

Janezi Janše v Londonu, na Dunaju in Reki

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 4

Dela umetnikov Janeza Janše, Janeza Janše in Janeza Janše bodo jeseni in pozimi predstavljena na treh razstavah po Evropi.

Trojica umetnikov se že predstavlja na skupinski razstavi Dear Art v londonski galeriji Calvert, sledili pa bosta razstavi na Reki in Dunaju, so sporočili iz zavoda Aksioma.

V Londonu se Janše predstavljajo z delom Troika, ki je bilo prvič na ogled junija letos v moskovskem muzeju sodobne umetnosti na razstavi Mocumentary: Reality Is Not Enough. Razstava Dear Art, ki bo na ogled do 8. decembra, je nastala po zamisli zagrebškega kolektiva mednarodno uveljavljenih kustosinj WHW in bila prvotno postavljena lani jeseni v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova.

Razstava se z deli, ki namenoma brišejo odnos med angažiranostjo, samonanašalnostjo in estetiko, loteva vprašanj avtonomije umetnika in nujnosti umetnosti.

Na Reki se bodo umetniki med 13. novembrom in 4. decembrom v Malem salonu Muzeja moderne in sodobne umetnosti predstavili s samostojno razstavo v okviru projekta Antologije tihotapljenja. Razstava umetniškega tria Janš, ki jo kurirata Ksenija Orelj in Sabina Salamon, bo ponudila vpogled v "primer Janša" od leta 2007 do danes, pri čemer bo prepletla tako osebne dokumente kot skupna umetniška dela in odzive v medijih.

Na Dunaju bodo umetniki svoja dela med 22. novembrom in 12. januarjem na ogled postavili v okviru razstave Ich bin eine andere Welt na Akademiji za likovno umetnost.

Trio Janš bo na njej sodeloval s čisto svežim delom I Love GermanyDe. Razstava se bo dotikala vprašanj, ki jih sproža pomembna paradigmatska sprememba subjektivnosti in sodobnega avtorstva v 60. in 70. letih preteklega stoletja, ko so umetniki začeli izpodbijati tradicionalno predstavo o ustvarjalnem avtorskem subjektu in institucionalne okvire umetniške produkcije.