SiolNET. Posel danes Novice
0,49

termometer

  • Messenger
  • Messenger

Uspešen teden za slovenski ekipi na Kickstarterju

0,49

termometer

Equa in Gamebook
Foto: Kickstarter

V presledku nekaj ur sta se na Kickstarterju zaključili slovenski kampanji, obe pa sta presegli zastavljen cilj. Pametna flaška Equa je zbrala več kot 242 tisoč dolarjev, zbirka starodavnih abstraktnih namiznih iger pa dobrih 21 tisoč dolarjev.

Za projektom pametne flaške Equa stoji podjetnik Anže Miklavec s svojo ekipo, ki ima za sabo že dva uspešna projekta na najbolj znani platformi za množično financiranje. S flaško so zbrali nekaj več kot 242 tisoč dolarjev (okrog 209 tisoč evrov).

V svojem tretjem poizkusu ni bil tako uspešen kot v prvih dveh, ko sta se številki ustavili pri 501 tisoč dolarjih pri kavnem aparatu Gini in 458 tisoč dolarjih pri skodelici Goat Mug.

Tiha želja je bila preseči milijon, kar za zdaj ni uspelo še nikomur iz Slovenije, vseeno pa so zastavljen cilj presegli za 484 odstotkov, njihov zadnji projekt pa je podprlo več kot 2.700 ljudi.

Gamebook gif Foto: Kickstarter

Uspešne tudi abstraktno-strateške namizne igre

Uspešen pa je bil tudi projekt Hane Jesih in Petra Plantana, ki sta na Kicstarterju zbirala sredstva za igro Gamebook. V škatli se skrivajo različne abstraktno-strateške namizne igre Alquerque, Mu Torere, Nine Men’s Morris, Pachisi, Senet, Stern-Halma, Surakarta in Tablut, ki prihajajo z različnih celin.

Projekt Gamebook je zbral nekaj več kot 21.600 dolarjev (okrog 18.700 evrov) in za 180 odstotkov presegel zastavljen cilj. Njihov projekt je podprlo 365 podpornikov.

Anže Miklavec Posel danes Slovenec s tretjo kampanjo: tiha želja je preseči milijon dolarjev

Kakšna je pametna flaška Equa?

Equa Foto: Equa "Poskušamo reševati stvari, ki so jih mogoče drugi že poskušali, vendar na drugačen, boljši način," je pred dvema mesecema v pogovoru za Siol.net dejal Miklavec.

Flaška ne meri le, koliko spiješ, ampak "te tudi opozarja, vse to pa smo zapakirali v zanimivo tehnologijo in dizajnerski videz. Na tem področju je konkurenca velika."

"Steklenička je povezana z aplikacijo na pametnem telefonu. Najpomembnejša je uporabniška izkušnja. Manj in manj gledamo telefone oziroma vsaj želimo si tega, zato mora steklenička narediti čim več te naloge. Naša ideja ni, da konec dneva pogledaš, koliko si spil, ker je takrat že prepozno, ampak da te sproti opozarja, vendar na nevsiljiv način," dodaja Miklavec.

"S svetilnimi signali bo steklenička opozarjala, če premalo pijemo, brez raznih motečih opozoril na telefonu. V prvi vrsti si želimo izdelek zastaviti tako, da si ga bo uporabnik želel uporabljati, da mu ne bo v breme," je še dejal.

Komentarji

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

delitve: 86
Delite na: Facebook Twitter Viber Pinterest Messenger E-mail Linkedin