Sreda, 21. 8. 2013, 15.46
8 let, 8 mesecev
Sveti gral igričarstva Half-Life 3 ni niti v razvoju
V obleko za nevarna okolja, ki jo nosi priznani znanstvenik Gordon Freeman, smo se prvič podali konec leta 1998 in igra je navdušila svetovno javnost, na drugi del (brez dodatkov) smo čakali šest dolgih let in ga dočakali leta 2004. Half-Life 2 je navduševal z naprednim fizikalnim pogonom in domišljijo buril z odlično zgodbo, ki se je nadaljevala v dveh "odvrtkih", ki sta izšla v letih 2006 in 2007, a zgodbe še zdaleč ni končal. Lowrie je dejal, da je eden od vzrokov za nezainteresiranost za razvoj tretjega dela igre težava pri zajemanju gibanja: "Ena od odličnih stvari igre Half-Life 2 je ta, da te vsi liki, ki jih srečaš, dejansko gledajo, ko govorijo s teboj, in to ne glede na to, kam greš in kje stojiš. Z zajemanjem gibanja kaj takega še ni mogoče."
"Ko posnameš igralca in zajameš njegovo gibanje, bo lik v igri naredil ta gib," je dodal in pojasnil, da v filmih stvar deluje odlično, ko delaš nekaj interaktivnega, na primer igro, pa zajemanje gibanja naredi stvar manj interaktivno in resnično.
S tem je Lowrie ovrgel vse govorice o tem, da naj bi pri podjetju Valve že razvijali Half-Life 3, in potrdil, da se veliko bolj posvečajo obstoječim naslovom in platformi Steam.
"Sicer ne vem, kaj pri Valvu načrtujejo v prihodnosti, a ljudem ne želim dajati lažnega upanja, saj sem govoril z nekaterimi ljudmi iz podjetja in vam prenesel njihove misli," je še dejal igralec.