Četrtek, 23. 2. 2012, 19.33
5 mesecev, 3 tedne
Ocenili smo: Final Fantasy XIII-2
Med leti so se v seriji začrtale določene smernice in značilnosti, med drugim določena stopnja revolucionarnosti, večplastni liki ter v vsakem delu samosvoja zgodba. Šele pozneje so določeni deli dobili svoja neposredna nadaljevanja in eden takšnih je tudi pričujoči Final Fantasy XIII-2. Ta se namreč začne natanko tam, kjer se je originalna trinajstica končala.
Ta se po krajšem uvodniku, v katerem v vlogi junakinje prvega dela prekrižate sablje s karizmatičnim zlobcem Caiusom, nič hudega sluteča prebudi v čudovito sončno jutro, kjer pa kaj kmalu ugotovi, da stvari ne stojijo tako, kot bi morale. Njena starejša sestra je namreč izginila neznano kam, sovaščani pa so vsi po vrsti prepričani, da jo je vzela končna bitka enice. Serah je edina, ki se spominja resnice in srečnega snidenja.
Tu se vaša pustolovščina začne. Serah in Noel se odpravita na nepozabno popotovanje s skupnim ciljem, da tokove časa postavita nazaj na svoje tirnice in popravita zgodovino. Z iskanjem "artefaktov" odklepate po svetu posejana časovna vrata in vstopate v t. i. Historio Crux, nekakšen časovni predor, ki vam služi tudi kot zemljevid. Tako vedno znova in znova odklepate nove lokacije, ki jih lahko obiskujete, kakor vam srce poželi. S tem je odpravljen tudi največji minus predhodnice, ki jo je zaznamovala klavstrofobična premočrtnost.
V boju uporabljate t. i. paradigme oziroma postavitve vaših likov, ki so sestavljene iz različnih kombinacij udarcev in obramb. Nekatere so ofenzivne, druge se osredotočajo na uporabo magije, spet tretje prisegajo na defenzivo. Vaš cilj je čim bolj efektivno preklapljanje med njimi med borbo in izbira primerne strategije za vsakega nasprotnika posebej. Nikar se ne ustrašite, če vse skupaj zveni malce zapleteno, saj boste sistem tudi začetniki obvladali že v nekaj minutah. Tu tiči tudi eden glavnih očitkov igri, saj bojevanje kmalu postane preprosto prelahko.
Ljubitelji serije bodo pogrešali še t. i. summone, priklice mogočnih mitoloških bitij, ki so ponavadi na bojnem polju povzročili pravo opustošenje. Priklic mogočnih beštij je v novem delu zamenjalo "pokemonovsko" zbiranje pošasti. Vaši nasprotniki po koncu spopadov mnogokrat za sabo pustijo kristale, ki v vaš inventar dodajo žverce, ki jih lahko nato uporabite v nadaljnjih borbah. Širjenje svoje kolekcije pošastkov zna biti sila zasvojljivo, saj so si med seboj precej različne in jih je pravi užitek testirati na bojišču.
Če pa ste se že malce prenajedli srednjeveških vitezov in coprnikov, pa le dajte priložnost poslednji fantaziji. Žal vam ne bo, saj boste priča veličastni čustveni pesnitvi v barvitem in raznolikem svetu, navdušeni pa boste tudi veterani, ki zgodovino Final Fantasyja posedujete v mezincu leve roke.
Igrala: PlayStation 3, Xbox 360 Zvrst: igranje domišljijskih vlog (JRPG) Razvijalec: Square Enix Založnik: Square Enix
1-10 - Se ne dotaknem, tudi če mi igro iz same ljubezni podari punca/žena/mama. 11-20 - Vzamem, če mi igro kdo podari, in plošček uporabim kot podstavek za pivo. 21-30 - Igram, ker sem mazohist. 31-40 - Bi igral, če bi mi tatovi odnesli vse drugo. 41-50 - Igre bi se lotil samo v službenem času. 51-60 - Igra ima nekaj dobrih elementov, ki pa ne odtehtajo slabih strani. 61-70 - Kot privrženec dotične zvrsti bom v igri užival. 71-80 - Zelo solidna igra, do odličnosti ji ne manjka veliko. 81-90 - Odlična igra z elementi klasike. 91-100 - Kupim kar dva izvoda; enega za igranje, drugega za občudovanje v vitrini.