Sobota,
6. 4. 2013,
12.33

Osveženo pred

7 let, 1 mesec

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Natisni članek

igra

Sobota, 6. 4. 2013, 12.33

7 let, 1 mesec

Novi Xbox ne bo deloval brez spletne povezave

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2
Microsoftov kreativni direktor Adam Orth je včeraj na svojem profilu na Twitterju nenamensko potrdil govorice, da naj bi novi Xbox, igralna konzola, potreboval stalno povezavo z medmrežjem.

Na osebnem profilu je Orth napisal, da ne razume drame, ki se ustvarja okoli konzol, ki zahtevajo stalno povezavo z medmrežjem, saj so zdaj vse naprave povezane in gre preprosto za svet, v katerem živimo. Orth se je Microsoftu pridružil leta 2012 kot kreativni direktor pri še neimenovanem projektu, pred tem pa je delal pri igrah God of War 3, Star Wars: The Force Unleashed 2 in EA-jevi seriji Medal of Honor.

Novica je v igričarski srenji povzročila val negativnih odzivov, ki so Ortha opomnili na velike začetne težave iger, ki zahtevajo stalno povezavo z medmrežjem. Besneli so tako peklenski navdušenci nad tretjim Diablom kot graditelji velemest v SimCityju. Prepričevanje igričarjev, da vsi pač nimajo najbolj stabilne povezave, je Orth zavrnil s pojasnili, da kdaj zmanjka tudi elektrike in da vsi nimajo niti najboljšega signala na mobilnem telefonu, pa tega vseeno kupijo.

Viri iz Microsofta so spletni strani Kotaku potrdili, da bo Xbox potreboval povezavo že za sam zagon ter da se bodo delujoče aplikacije in igre ob triminutni nedelujoči povezavi ustavile. Prav tako bosta za delovanje potrebna tako Kinect, senzor za zaznavo gibanja, kot posodobljena različica servisa Xbox Live. Medtem ko so pri Sonyju na predstavitvi Play Stationa 4 hitro izpostavili podatek, da njihova konzola ne bo potrebovala spletne povezave, so se pri Microsoftu očitno odločili za nepriljubljeno potezo, ki se bo gotovo odrazila na prodajnih številkah.

Pri zahtevah za stalno povezavo z medmrežjem v igričarski industriji gre za način boja proti piratiziranju vsebin, ki pravzaprav najbolj prizadene tiste, ki igre in v prihodnje očitno tudi konzole kupijo povsem zakonito, vendar morajo trpeti ob njihovem nedelovanju, v večini primerov zaradi površnosti in nepripravljenosti založnikov in proizvajalcev.