Matic Tomšič

Torek,
17. 2. 2015,
21.32

Osveženo pred

3 leta

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 3

Natisni članek

Natisni članek

mobilne igre Matic Tomšič

Torek, 17. 2. 2015, 21.32

3 leta

Igralci za virtualne bombone lani zapravili več kot 1,1 milijarde evrov

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 3
Za nakupe v noro priljubljeni priložnostni igri Candy Crush Saga so igralci na Facebooku in mobilnih napravah z Androidom in iOSom v letu zapravili kar 1,65 milijarde evrov.

1,65 milijarde evrov. Toliko je skoraj sto milijonov dnevno aktivnih igralcev lani zapravilo za dodatna življenja in poteze, preskakovanje težavnih stopenj ter hitrejše zbiranje bombončkov v priložnostni igri Candy Crush Saga založnika King. The Guardian piše, da povprečen igralec Candy Crush, ki v igri opravlja nakupe – takšnih naj bi bilo približno 8,3 milijona oziroma dobra dva odstotka vseh uporabnikov Kingovih aplikacij – za igro mesečno odšteje 17,5 evra. Za virtualne bombone torej zapravijo več, kot znaša mesečni prihodek večine državljanov v nekaterih najrevnejših državah sveta, kot sta Demokratična republika Kongo in Afganistan. Kljub upadu števila igralcev Candy Crush še vedno zlato jajce Od izida Candy Crush Sage, ki je na Facebooku kot primarni platformi postala dostopna aprila 2012, na pametnih telefonih in tablicah z Androidom in iOSom pa novembra 2012, je igra v blagajno založnika King prinesla že več kot 2,6 milijarde dolarjev, še poroča The Guardian. Kljub temu da je število igralcev v zadnjih mesecih začelo upadati, bo Candy Crush Saga Kingovo zlato jajce po oceni analitikov trga priložnostnih iger ostala tudi v letu 2015, piše portal Phonearena.