Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Sobota,
29. 9. 2012,
14.32

Osveženo pred

6 let, 8 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4

Natisni članek

Sobota, 29. 9. 2012, 14.32

6 let, 8 mesecev

Dead or Alive 5 - igralci želeli večje prsi

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4
Dekleta v pretepaški igri izpod tipkovnic japonske programerske hiše Team Ninja, ki je v EU postala dostopna včeraj, imajo po zaslugi manične skupnosti igralcev veliko bolj poudarjene obline.

Vodja projekta Dead or Alive 5, že petega naslova v seriji, Johei Šimbori je pred nekaj dnevi z japonskimi novinarji razpravljal o seksualnosti, ki je bila med izdelavo igre veliko vprašanje. Kje je meja? Kdaj je pokazanega preveč in kdaj premalo?

"Iz naše ameriške izpostave in založnika Tecmo Koei so mi sporočili, naj bodo naša karatejska dekleta tokrat malo manj razgaljena. V studiu smo se s tem strinjali vsi, a je nato novica naletela na veliko neodobravanje oboževalcev franšize DoD," je pojasnil Shimbori. "Preprosto so dejali – radi imamo velike prsi, hočemo jih videti tudi v igri." Kot lahko vidite v spodnjem videoposnetku, ki ga je na YouTubu objavil portal Videogamer, je Šimbori z ekipo raje ustregel skupnosti kot svojim mecenom.

Eden od vodilnih razvijalcev pri ekipi Ninja je povedal še, da povečanje prsi na nikakršen način ni zadevalo igralne mehanike, zato tudi niso videli razloga za izpustitev dobrine, ki bo marsikaterega igralca pred zaslonom najbrž zadržala veliko dlje.

Team Ninja je sicer bolj kot po seriji Dead or Alive znana po fenomenalnih in izredno zahtevnih Ninja Gaiden 1 in 2, katerih idejni oče je Tomonobu Itagaki, legenda med razvijalci iger. Proslavili so se tudi z dejstvom, da še niti eden od njihovih naslovov ni bil namenjen osebnim računalnikom in okolju Windows, temveč le konzolam (nekoč Sega dreamcast, prvi in drugi playstation ter xbox, zdaj PS3, xbox 360 in menda tudi wii u).

Ne spreglejte