Nedelja,
5. 12. 2010,
16.09

Osveženo pred

8 let, 9 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 4

Natisni članek

Natisni članek

Nedelja, 5. 12. 2010, 16.09

8 let, 9 mesecev

Livingstonov poslednji poljub, gledališki rock koncert s Siddharto

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue Green 4
Gledališki rock koncert za mladino in otroke v produkciji Anton Podbevšek Teatra iz Novega mesta je prvi decembrski konec tedna navdihoval v Cankarjevem domu v Ljubljani.

Livingstonov poslednji poljub v režiji Nane Milčinski je žanrska mešanica gledališke in spletne umetnosti v glasbenem prepletu sodobnega rocka in klasične glasbe. Rdeča nit odrskega spektakla je kultna pravljica Jonatan Livingston Galeb Richarda Bacha, ki v ospredje postavlja iskanje identitete in strastno stremljenje k zadanim ciljem, ki večkrat zahteva tudi žrtvovanje.

Jonatan Livingston Galeb v prevodu Janeza Gradišnika je na z rižem posutem odru v obliki križa oživel z globokim glasom Siddhartinega pevca Tomija, v videointervencijah pa so navdihujočo pripoved s citati dopolnili tudi znani Slovenci. Alja Berčič, Igor E. Bergant, Aleksander Čeferin, dr. Borut Geršak, Sara Isakovič, Polona Juh, Primož Kozmus, dr. Lev Kreft, Milan Kučan in Jelka Reichman so prek skypa prebirali skrbno izbrane odlomke, ki so odsevali predanost, voljo, vero, vodenje, zmago, željo … Predstavo so navdihnili tudi posamezniki, ki so s svojimi dosežki orali ledino v športu, znanosti, kulturi, mednarodnih odnosih in tehnologiji. Fotografije in legendarni citati pionirjev, ki so premikali meje, so ves čas z velikega platna spremljali gledališko-glasbeno predstavo.

Preplet rocka in klasične glasbe Mogočno zvočno kuliso je z večinoma avtorsko glasbo ustvarjala priljubljena rock skupina Siddharta, odeta v angelske bele kostume Alana Hranitelja, ki je oblekel tudi tri solistke. Z roko v roki z rockom je na odru zazvenela tudi klasična glasba Mozarta, Rimskega-Korsakova in Bacha v izvedbi izvrstnih mezzosopranistke Irene Yebuah Tiran, violinistke Brine Nataše Zupančič in harmonikarice Katarine Štefanič.

Umetniški mladinski eksperiment, ki se je z žanrsko hibridnostjo in sodobnim pristopom k iskanju identitete približal odraščajoči generaciji in jo očaral z vpletenostjo njihovih vzornikov, niti številnih odraslih gledalcev ni pustil ravnodušnih – kje pa, saj jim je odprl širok interpretativni spekter življenjskih odločitev.