Neža Mrevlje

Četrtek,
24. 1. 2019,
14.30

Osveženo pred

5 let, 10 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 0,16

Natisni članek

Natisni članek

Tomi Janežič gledališče

Četrtek, 24. 1. 2019, 14.30

5 let, 10 mesecev

Slovenski režiser znova nominiran na Norveškem

Neža Mrevlje

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 0,16
Tomi Janežič | Foto Bojan Puhek

Foto: Bojan Puhek

Režiser Tomi Janežič je na Norveškem s predstavo UBU gledališča Trondelag v Trondheimu znova nominiran za gledališko predstavo leta (utAwards).

To nagrado je Tomi Janežič pred dvema letoma že prejel za predstavo Doppler istega gledališča, ki pa je bila nominirana tudi za najprestiženjšo norveško gledališko nagrado hedda za najboljšo režijo in najboljšo predstavo v celoti.

V utemeljitvi nominacije je zapisano, da je malo predstav, po katerih v gledalcu ostanejo tako močne podobe kot po tej, ki je v najboljših trenutkih resnično čarobna.

Z Janežičem so na Norveškem sodelovali tudi scenograf Branko Hojnik, koreografinja Katja Legin in asistentka režije Nina Rajić Kranjac.

Tomi Janežič
Trendi "Pri Don Juanu je spregledano dejstvo, da je tudi posiljevalec" #intervju

Janežičevo delo doma in v tujini

Janežič je v preteklih letih v glavnem režiral v tujini, v tej sezoni pa se je z deseturno predstavo, nastalo po motivih mita Don Juana, Še ni naslova v Slovenskem mladinskem gledališču, ki je uvrščena v tekmovalni program 49. Tedna slovenske drame, vrnil tudi v slovensko gledališče.

Jeseni je bila v okviru prve konference EASTAP (European Association for the Study of Theatre and Performance) v Parizu na sporedu projekcija novega dokumentarnega filma o njegovem delu z naslovom La Cura del Teatro (Skrb za gledališče) avtorjev Anne Marie Monteverdi in Alessandra Bronzinija. Dokumentarni film je začel nastajati po uspešnem gostovanju Janežičeve predstave Galeb v Italiji, kjer je pozneje vodil odmevne delavnice. Anna Maria Monteverdi in Alessandro Bronzini sta Janežičevo delo spremljala dve leti in snemala tudi v Sloveniji.