Matic Tomšič

Četrtek,
15. 3. 2012,
17.02

Osveženo pred

8 let, 8 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Natisni članek

Četrtek, 15. 3. 2012, 17.02

8 let, 8 mesecev

John Romero se želi vrniti h koreninam

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2
Legendarni razvijalec iger John Romero, ki je z Wolfensteinom 3D poskrbel za popularizacijo prvoosebnih strelskih iger, si želi ponovno ustvarjati starošolske FPS-je.

Genialni programer John Carmack, starosta igričarske industrije, in John Romero sta leta 1991 ustanovila kultni id Software, pod okriljem katerega so nastali biseri, kot so že zgoraj omenjeni Wolfenstein 3D, Dangerous Dave, Commander Keen, Doom 1 in 2 ter serija Quake. Pred kratkim pa je Romero na svojem profilu na Twitterju (@romero) izrazil misel, da se želi lotiti novodobne "streljanke", katere igralna mehanika bo temeljila na najboljših tovrstnih igrah preteklega stoletja.

V izdelavo želi vplesti še nekatera druga zveneča imena devetdesetih – srenji najbolj znan je zagotovo George Broussard, prvo ime 3D Realmsov, ki so nam dali Duke Nukema. Načrte, kot sam skrivnostno zatrjuje, že ima, a podrobnosti z javnostjo za zdaj še ne želi deliti.

Da le ne dobimo nove Daikatane ali Duka Romero je leta 1997 ravno tako v meglico ovijal že Daikatano, za katero so mnogi verjeli, da bo revolucija v žanru in najboljša igra vseh časov, a je izšla šele tri leta pozneje, rezultat pa je bil komaj prebavljiva premočrtna igra, ki je za nameček imela obupno zastarelo podobo. Podobna usoda je doletela tudi Duke Nukem Forever, igro, ki je bila v razvoju enajst let, ob lanskem izidu (dokončali je niso 3D Realms, temveč Gearbox) pa so bili odzivi precej mlačni, o čemer priča tudi zgolj povprečje ocen Metacritic, ki se giblje okrog ubožnih petdesetih odstotkov.