Petek, 11. 10. 2013, 13.48
9 let
Brutalne sistemske zahteve Activisionovih Duhov
CoD: Ghosts, ki čez slab mesec (5. novembra, če smo natančni) izide za vse osrednje igralne sisteme, tudi Nintendov Wii U, bo najbolje videti na osebnih računalnikih, a bodo njihovi lastniki za uživanje v grafiki plačali pošteno ceno. Med nedavno oznanjenimi sistemskimi zahtevami v oči namreč najbolj bode podatek, da bo namestitev Duhov trdemu disku odščipnila kar 50 gigabajtov. To bi lahko pomenilo, da bo večina sodobnih PC-igralcev nenadoma ostala brez četrtine ali celo polovice proste kapacitete sistemskih diskov (seveda ob predpostavki, da si tako kot jaz lastijo od 120 do 250 gigabajtov velike SSD-je, ki so danes zaradi konkretnega padca cen pravzaprav že standard, in igre nameščajo nanje). Marsikoga bi znalo presenetiti tudi zahtevanih 6 gigabajtov delovnega pomnilnika, čeprav dvomim, da si danes vsi resni igralci modernih iger ne lastijo vsaj dveh 4-gigabajtnih modulov (ali pa enega 8-gigabajtnega).
Preostale minimalne sistemske postavke so malce bolj zadržane – dvojedrni Intelov (Core2Duo E8200) ali trijedrni AMD-jev (X3 8750) procesor, grafična kartica Nvidia GeForce GTX 550 Ti oziroma AMD Radeon HD 5870 (poleg tega, da je dovolj zmogljiva, mora podpirati tudi multimedijski standard DirectX 11), širokopasovna internetna povezava (za spletno aktivacijo igre in način za več igralcev) in 64-bitni operacijski sistem Windows 7 ali Windows 8.
Poudariti velja besedno zvezo minimalne sistemske zahteve - za res pravo uživanje v teksturah ločljivosti 4K, s katerimi na razvijalce iger vztrajno pritiska Nvidia, bo namreč treba zapreči precej močnejši mlinček. Če kdaj, je zdaj pravi čas za nakup radiatorjev tipa GTX 780 in GTX Titan.