SiolNET. Avtomoto Novice
  • Messenger
  • Messenger
Problematika parkirnih mest za tovornjake ob avtocestnem križu

V Sloveniji kmalu konec avtocestnega 'divjega zahoda'?

10

termometer

Nemčija bo v nova parkirišča za tovornjake ob svojih avtocestah vložila 400 milijonov evrov, v tranzitno prav tako pomembni Sloveniji širitev zdajšnjih 1.490 parkirnih mest ni v načrtu. Nadgradnja zakonodaje bo sicer ob avtocesti naredila nekaj redu in slovenski prevozniki si parkirišča ob avtocesti ne bodo mogli več organizirati. Prek Slovenije sicer dnevno v povprečju pelje skoraj 20 tisoč tovornjakov, od tega dobra polovica tujih.

Komentarji

27

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • PolentaPolitik / 23.07.2019. ob 07:07

    Neumnost je omejevati z zakonom in urami. Če bi bil DARS podjeten, bi naredil še več počivališč, parkiranje bi zaračunaval, nekaj pa bi ponudil tudi šoferjem iz plačane parkirnine. Denimo popust pri malici, uporabo kopalnice ... Ampak vemo, DARS-u ni treba biti podjeten. Če bo zmanjkalo, smo tukaj pridni davkoplačevalci, da mu damo novce.

    • MarkJurko / 23.07.2019. ob 07:07

      Na žalost imaš popolnoma prav. Samo ne vem, ali nočejo ali ne znajo! Me pa prav zanima, za kaj porabijo dobiček, s katerim se vsako leto hvalijo?

    • stanly / 23.07.2019. ob 07:07

      DARS sploh ne ve kakšne neumnosti dela in meče denar skozi okno, namesto da po nepotrebnem po 30 letih gradi protihrupne ograje, bi raje pripravljal traso za še en dodatni pas za tovornjake in denar za nepotrebno rušenje cestninskih postaj, ki bi jih uporabil za umirjanje prometa in kontrolo vinjet, bi namenil za širitev parkirišč za tovornjake...

  • Pogumni / 23.07.2019. ob 12:44

    20000 tovornjakov in vsak pesti 100€. Kam gre denar?

    • Jaka64 / 23.07.2019. ob 12:44

      Dobro vprašanje, Dars pa še stranišč ne postavi. Infrastruktura Slovenije je za neandertalce.

  • paleoknives / 23.07.2019. ob 09:50

    Tega pleha na cestah je itak preveč. Pa banane iz Ekvadorja, pa paradajz iz Mehike, rože iz Nizozemske...se kdo sploh vpraša koliko smo se zaradi tega udobja odrekli zelenim in čistim površinam? Sploh pa smo mi več ali manj tranzitna dežela in gradnja vedno novih površin za tovornjake se mi ne zdi prava pot. Če že, vsaj nekaj v smeri, ki jo je opisal že polenta...

  • niagara1 / 23.07.2019. ob 07:28

    Bodo zopet kasirali inspektoji,namesto kazni jim bo slo v zep.Pa bo zopet delo za prijatelje.

  • simon.colnic / 23.07.2019. ob 07:32

    v tabeli "Koliko tovornjakov pelje prek Slovenije", sta vsaj rubriki mesečno in letno povsem nerazumljivi glede na prvo (dnevno), tretja (letna) glede na drugo (mesečno)

    • PolentaPolitik / 23.07.2019. ob 07:32

      Potrebno je prebrati razlago o metodologiji pod tabelo. En tovornjak se šteje samo enkrat, tudi če se je v časovnem obdobju peljal N-krat po avtocesti.

  • slov1ec / 23.07.2019. ob 06:59

    Sicer se strinjam, da je 20.000 tovornjakov dnevno smrt za preobremenjene in kakovostno slabe slovenske ceste. A ker ni posluha, za preusmeritev tovornega prometa na železnice, tovornjaki ostajajo, in če ostajajo morajo imeti zagotovljena parkirišča... Ampak naše " pametne " glave jim bodo namesto prepotrebnih novih parkirišč, ponudile nove paragrafe in inkasante ! Nekega dne bo tem voznikom res prekipelo in bodo čez vikend zaparkirali celo Ljubljano !

    • drugomnenje / 23.07.2019. ob 06:59

      Vsa dodatna parkirišča, tretji pasovi na AC, ipd spodbuja prevoz po cestah. Načeloma je sicer široki konsenz o preusmeritvi tovora na železnico, vendar že dolga desetletja poteka obraten proces. Večja uporaba železnice bo samo če bo postal prevoz tovora po cestah počasnejši, in posledično dražji.

  • robinhood / 23.07.2019. ob 09:48

    Čim prej prisiliti tovornjakarje, da bodo spoštovali red na cestah, vozijo čez tunele 100 km/h.Kot prvo bi morali sprejeti kot v Italiji ,da podnevi ne smejo prehitevati tovornjakov med seboj,ponoči pa samo po enega in varnostno razdaljo na 250 m,čeprav imajo avto pilote potem vozijo skupaj po 5 m razdalje in ko se prehitevajo ne more se vključiti nazaj.

    • drugomnenje / 23.07.2019. ob 09:48

      Dars izgleda da niti ne pomišlja na najbolj nujno spremembo prometnih pravil na avtocestah, kot že velja v Italiji. V Italiji je kljub večjemu prometu vožnja manj stresna, bolj varna in za osebne avtomobili precej hitrejša kot pri nas. Gre pri nas za malomarnost, ali vpliv prevozniških lobijev?

  • Resje / 23.07.2019. ob 11:06

    Uuau kaksna dobra resitev.Tranzit skozi slo. je vedno vecji oni bojo pa slo. prevoznikom prepovedali delat vikend pauze na pumpah svaka cast. ROBINHOOD vozila nad 3.5t imajo blokado na 89kmh in se nemore hiteje peljat.Razen ce ga spustis po klancu dol da ga ne zbremzas sam to noben ne dela.Pa se zabelezeno ostane da si se vozil 100 in kasneje ko te policaj ustavi placas kazen za nazaj

  • avtobusar / 23.07.2019. ob 06:25

    Bravo! Še bolj otežite delo in življenje šoferjem, pa bodo kmalu dokončno "izumrli". Kdo vam bo potem vozil, pa se vprašajte, saj voznikov že sedaj primanjkuje. Nekoč sanjski poklic se je v zadnjih 30. letih spremenil tako, da so vozniki postali ničvredni hlapci kapitala, ki jih izkorišča kot sužnje. Pa naj še kdo reče, da ni bilo veliko bolje v Socializmu. Vsaj za šoferje to lahko trdim.

    • Abelard / 23.07.2019. ob 06:25

      "...saj voznikov že sedaj primanjkuje." - primanjkuje jih za delo po suženjskih pogojih, za boljše plačilo jih pa nikjer ne primanjkuje, še "tepejo" se za službe.

    • drugomnenje / 23.07.2019. ob 06:25

      Za redke obrtnike in za šoferje je bilo v socializmu res bolje. Tudi nekoč razširjene kraje tovora, npr odlivanje kurilnega olja namenjenega ustanovam sedaj niso več mogoče. Konkurenca je v resnici tisto, ki zbija cene prevozov. A prav zaradi konkurence je poprečnim ljudem zelo porasla kupna moč. Delavec za enako delo lahko sedaj s plačo kupi veliko več kot nekoč v socializmu.

  • Jaka64 / 24.07.2019. ob 02:16

    Ti predlagalci novele pa nimajo kaj prida v glavi. Tovornjakarji stojijo, ker morajo delat pavzo, če jih bodo nagnali po 25 urah na cesto, bodo v prekršku. Z omejevanjem parkiranja osebnih vozil na dve uri, pa bomo tudi edina država, neprijazna do avtodomarjev. Rajši naj pri vseh milijardah od cestnin naredimo kake spodobne sanitarije. Sram nas je lahko. Cel Balkqn nas prehiteva z infrastrukturo.

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.