SiolNET. Avtomoto Zgodbe
  • Messenger
  • Messenger
Je napočil čas za nakup električnega avtomobila?

Trije Slovenci podirajo tabuje: nič več premoženja za avto?

10

termometer

Komu v Sloveniji je električni avtomobil namenjen, kdo in koliko lahko z njim privarčuje ter kakšen je realen režim vsakodnevne vožnje brez podpore fosilnih goriv v službo ter nazaj domov? Električni nissan leaf smo preizkusili s tremi našimi bralci, ki sodijo v veliko skupino potencialno najprimernejših lastnikov električnih avtomobilov.

Komentarji

26

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • jankoig / 28.02.2019. ob 09:46

    A mislite, da bo elektrika pa kr zastonj, ko bo nekaj tisoč elektro avtov bo postala elektrika draga .... Država dobi od litra bencina 80 centov a mislite, da od elektrike ne bo hotla tega. Kje bojo pa sicer denar dobili....

  • ticla / 28.02.2019. ob 10:30

    Ne zavajajte s cenami polnjenja. Vedno pri teh izračunih pozabite, da se še doplača, po porabi, tudi omrežnina. V vaših izračunih pa je samo poraba električne energije. Pa če ga hočejo ljudje polniti doma, morajo imeti večjo priključno moč, kar pa so spet dodatni stroški

  • avtobusar / 28.02.2019. ob 11:00

    Zame kot upokojenca, je daleč najbolj rentabilno kupiti dobro ohranjen 15 let star avto z malo kilometri za 1000 €, saj imam en rezervoar goriva za dva meseca. Tja do 3000 € se pa že dobi zelo dober avto. Pri elekromobilu je treba upoštevati (pre)visoko investicijo, potem pa še vsak mesec 100 € za najem baterije. Če se človek odloči za lastniško baterijo, ki jo mora zamenjati po nekaj letih, je pa strošek zamenjave cca 4000 €. Torej???

  • soru / 28.02.2019. ob 10:49

    Tukaj vpišite besedilo, ki ga želite preveriti. Večina teh voznikov bo avtomobil prodala po petih letih zaradi samezanesljivosti, pa tudi dometa. Avtomobil bodo tako rekoč morali nekomu podariti saj noben pameten človek ne želi kupiti el. avtomobil z istrošeno baterijo. Sami vemo, da bo cena menjave baterije skoraj 1/4 cene vozila.

  • soru / 28.02.2019. ob 10:50

    MATEMATIKA 35.000e za novo vozilo 10.000e več kot navadno vozilo majhni stroški vzdrževanja prihranek 200e na leto polnjenje na postajah ni veliko ceneje kot gorivo na benz. črpalkah po petih letih vrednost vozila max 5.000e navadno vozilo vsaj 10.000e

  • Oregon / 28.02.2019. ob 11:15

    nikakor ni računice, v 95%!

  • BoP / 28.02.2019. ob 11:13

    Danes sem glih prehiteval Leafa....80 po avtocesti. Mi je takoj potegnilo, zakaj EU komisija razmišlja o omejitvi hitrosti - da lastnikov E-vozil ne bi bilo sram :)....

  • nejc.cc / 28.02.2019. ob 13:13

    Pa da ne bom samo hvalil, bom še malce komentiral članek. To, da kupiš EV in da se moraš vsakodnevno za 15 minut ustavljati, to ni to. Kaj če je polnilnica zasedena ali ne dela? V redu, greš na naslednjo. Kupiti je potrebno avto, da pozimi naredi to celotno pot in da še nekaj malega ostane. Kaj če pride do nuje in je potrebno sredi šihta nazaj domov, po otroke? Pa to ne pomeni, da mora avto imeti aku za 1000 km, če je poti do službe in nazaj za 200 km.

  • nejc.cc / 28.02.2019. ob 13:14

    Tisti, ki vsakodnevno delate po 300-400 km (pa nimate možnosti polnjenja v službi) in več, boste še malce počakali, da pride EV s takšno kapaciteto akumulatorja. Je res, tam bo tudi polnjenje daljše, a obstajajo rešitve tudi za to. @Avtobusar: samo Renault ima to foro z najemom akumulatorja, nihče drug. Žal pa se je med ljudmi prijelo to, da se za vse EV akumulator najema, kar je daaaleč od resnice :(

  • modrooki / 28.02.2019. ob 22:42

    Tudi v čash ko so še računali na "rehenšiberje" so se ljudje zmrdovali nad elektronskimi kalkulatorji, ker jih nisi moral uporabljati brez baterij, ki so se hitro trošile in so bile na splošno drage in neekološke. No danes nihče več ne računa na rehenšiberje. Od tega je minilo 50 let. Kako verjetno je, da bodo čez 100 let podobno gledali na današnje avte, kot mi danes na mehanske računalnike?

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.