SiolNET. Avtomoto Testi
  • Messenger
  • Messenger
Test nove različice: ford focus 1.5 ecoblue titanium business

Se dizlu res slabo piše? Focus odkimava. #foto

0,97

termometer

Ford se ne meni za trende, po katerih dizli zaradi ekspanzije bencinsko-električnih motorjev naj ne bi bili več moderni. Tako v novega focusa, svojega pomembnega aduta, samozavestno vgrajuje kar tri 1.500-kubične dizelske motorje. Pravzaprav dva, kadar gre za višjo stopnjo titanium business, s katero je bilo opremljeno 88-kilovatno testno vozilo z osemstopenjsko avtomatiko.

Komentarji

8

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • solist31 / 21.06.2019. ob 10:18

    No, tole s Corollo ne bo ravno držalo. Ker sem jo ravno gledal prejšnji teden. Če grem po ceniku. Primerljiva Corolla hibrid 1.8 v opremi Executive se začne pri 28.200. Če k temu dodamo še barvo (vsaj 490€), paket HUD (350€), panoramsko streho (1.100€) in navigacijo (to je potrebno namreč doplačati 960€) pridemo na skupno ceno 31.100€. Torej praktično toliko kot zgornji Focus. Dejstvo je, da ni samo Focus drag ampak so vsi novi avtomobili

    • gasper.gartner / 21.06.2019. ob 10:18

      OK, pri Corolli sem upošteval 2.600€ popusta, škoda ker novinarji ne podajo "tržne" cene, ker sedaj vidim, da tudi za Focusa ponujajo 2,700 € popusta. No, kakorkoli cena je podobna, paket ki ga dobiš pa zelo drugače, bomo videli kaj bodo rekli kupci.

  • gasper.gartner / 21.06.2019. ob 09:36

    Glede na tole ceno se mu morda res slabo piše. Sem sestavil primerljivo Corollo hibrid 1.8 (executive, panorama, AHS LED) in sem prišel malo pod 28k €.

  • suad / 21.06.2019. ob 09:15

    Predrag za 1.5 litrski diesel dat 31 tisoč eurou za ta dinar dobiš že pr drugih znamkah

  • Octavian9 / 21.06.2019. ob 10:49

    Ha, ha, ha, ha... Corolla 30.000 EUR, Focus 30.000 EUR. Prvi s tulečo kombinacijo motorja in menjalnika, drugi z 1,5 litrskim dizlom. Obilo zabave pri prodaji želim enim in drugim.

  • Oregon / 21.06.2019. ob 12:01

    s tole ceno bo kriza. Tako kot se jim je ustavilo z absolutno predrago Fiesto. Prej eden najbolj pogostih malih avtomobilov na cesti, od novega modela dalje redkejša kot tartufi v naši goši. Prodaja Fordu v Sloveniji drastično upadla zaradi pohlepa in prenavitih cen.

  • Tom1977 / 22.06.2019. ob 14:46

    Primerjati forda in toyota je pač nesmiselno.

  • fizik10 / 01.07.2019. ob 15:46

    Kar direkt: motor bi moral biti 2.0. Ne vem, zakaj vgrajujejo te kavne mlinčke. Imam avte z 1.5 motorjem in 2.0 motorjem (dizli). Nobene razlike v porabi, 2.0 pa je odločno bolj zmogljiv motor, še posebej ob speljevanju

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.