SiolNET. Trendi Odnosi
  • Messenger
  • Messenger
Marjan Gorup, ravnatelj ljubljanske Osnovne šole Prežihov Voranc #intervju #izarhiva

Ravnatelj: Danes je dober uspeh zelo slab uspeh in to je velik problem. Biti dober pomeni biti dober in pika.

5,20

termometer

Marjan Gorup, ravnatelj ljubljanske osnovne šole Prežihov Voranc, je prepričan, da so učitelji izgubili občutek za distribucijo ocen po Gaussu. "Danes je dober uspeh zelo slab uspeh in to je velik problem. Biti dober, je biti dober in pika. To je tudi razlog, da imamo tudi v družbi težavo uvesti nek srednji razred. Vsi želijo biti liderji, znanstveniki," dodaja. "To pa v družbi ni naravno. Do deset odstotkov takih je koristno, več pa ne. Nekateri morajo biti tudi vodeni," poudarja.

Komentarji

13

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • zormik67 / 24.06.2016. ob 16:42

    Izjemen prispevek, lahko bi rekel 101 %, toda to bi pomenilo Severna Koreja ali Kuba, zato dodam čistih 100 %.

  • Bauer-Power / 10.02.2017. ob 09:47

    Tocno tako kakor je povedal, tudi drži. Tudi sam sem obiskoval OŠ Prežihovega Voranca, in moram reči, da je ne bi zamenjal za nič na svetu. Čisto realno povedano. Tudi Marjan (ravnatelj) je zelo delaven in sposoben ravnatelj. Delali smo stvari, o katerih so druge osnovne šole lahko le sanjale. Tudi učitelji pa so izjemni. Odlično se povežejo z vsemi učenci, tudi tistimi, ki imajo slab učni uspeh. Res, če ste starš v okolici Ljubljane, zelo priporočam to šolo!

  • bralec / 24.06.2016. ob 13:06

    Pozorno berem prispevke s področja vzgoje in potem tudi mnenja. V čisto VSAKEM prispevku in potem v komentarjih se govori, da se vzgaja permisivno. Nikogar pa še nisem zasledil, da bi zase rekel, da vzgaja permisivno. Kdo potem vzgaja permisivno? Ali je to postala še ena lepa floskula, ki se sliši tako lepo strokovno in hkrati prazno, v kateri pa se govori, da mora zmeraj nekdo drugi nekaj urediti, namesto da bi vsak opravljal svoje delo maksimalno strokovno in profesionalno.

    • brencl47 / 24.06.2016. ob 13:06

      Permisivnost se začne že v domačem okolju, ki je velikokrat leglo nekritičnosti, samopoveličevanja in samoobjokovanja. Nadaljuje pa se skozi šolski sistem. Vsekakor bi si ta članek morali dobro prečitati, analizirati in razumeti vsi raznorazni politikanti in paraziti po ministrstvih in drugih državnih službah, ki žive in se hranijo z iluzijami o večvrednosti ljudestva. Zato pa razdajamo dandanes toliko denarja za raznorazne podpore in subvencije, ter navseh koncih gojimo "hotel mama".

  • brencl47 / 23.06.2017. ob 09:28

    Permisivnost se začne že v domačem okolju, ki je velikokrat leglo nekritičnosti, samopoveličevanja in samoobjokovanja. Nadaljuje pa se skozi šolski sistem. Vsekakor bi si ta članek morali dobro prečitati, analizirati in razumeti vsi raznorazni politikanti in paraziti po ministrstvih in drugih državnih službah, ki žive in se hranijo z iluzijami o večvrednosti ljudestva. Zato pa razdajamo dandanes toliko denarja za raznorazne podpore in subvencije, ter navseh koncih gojimo "hotel mama".

  • janez123 / 10.02.2017. ob 12:39

    ja vsi bi v gimnazijo , tako so naredili srednjo šolo nevredno , poklice uničili, imamo cel kup magistrov ki si še malice ne znajo naročiti.

  • Rafko / 10.02.2017. ob 12:13

    Res je; odličnih je v OŠ lahko okoli 5 %, prav dobrih okoli 15 %, ostalo pa nižje. Potem pa se lahko naredi prava selekcija vse do zaposlitve.

  • levstikova / 10.02.2017. ob 14:02

    Osnoven in edini problem je, da za uvrstitev na srednjo šolo veljajo ocene, ne pa zaključni ali sprejemni izpit, vsaj v delu. Tako starši pritiskajo na učitelje, naj dajejo dobre ocene. Če bi veljali eksteci, bi pa pritiskali, naj jih učitelji veliko naučijo. In v obstoječem sistemu so učitelji, ki so zahtevni in spodbujajo učence k izpopolnjevanju, podvrženi pritiskom, tisti, ki delajo po linji najmanjšega odpora in dajejo učencem dobre ocene, so pa zaželjeni. Povsem narobe svet.

  • Rafko / 23.06.2017. ob 10:46

    Danes je veliko boljše, kot bilo bilo kdaj prej. Seveda starejši pravijo drugače, ker jih je čas povozil. Danes se vse premika hitreje. Nasilja danes ni nič več, sem prepričan, da manj, le da včasih, sploh v komunizmu ni smelo skoraj nič o tem pisati, danes pa informacije hitreje krožijo. Veliko je učiteljev, ko to niso, če imaš izobrazba še ne pomeni, da znaš poučevati (to je pri vsakem poklicu). Za pravega strokovnjaka ni težko učiti, zaostale ja.

  • primorec / 24.06.2016. ob 11:03

    Kje si prebral da te morajo plačati po izobrazbi. Plačo dobiš po stopnji katera je objavljena in zahtevana na objavi za prosto delovno mesto in si se na to prijavil. Jaz sem bil zaposlen v JS in so mi plačali po stopnji katero so razpisali, čeprav imam za tri stopnje višjo izobrazbo. Posvet pri pravniku je temu pritrdil.

    • brencl47 / 24.06.2016. ob 11:03

      To se naj javno objavi, da bo enkrat konec iluzij!

  • Rafko / 24.06.2016. ob 10:36

    Glede ocenjevanja se strinjam. Potem pa imamo visoko diplomiranca, ki je sposoben le za vratarja, pa še to ga noče nobeden zaposliti, ker mu mora plačati po izobrazbi, ne po sposobnosti, oziroma učinku.

    • brencl47 / 24.06.2016. ob 10:36

      In tak revež je deležen subvencij, itd!

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.