SiolNET. Avtomoto Novice
  • Messenger
  • Messenger
Kako učinkovite so nove letalske povezave z Brnika?

Nova realnost poletov z Brnika: potniki z avti raje v Zagreb in Benetke

9,70

termometer

Nekdanja Adria Airways je samo v Nemčijo letela trikrat in do Bruslja dvakrat dnevno. Ob zdajšnji napovedi sporeda letalskih povezav bo imelo letališče na Brniku več kot 40 poletov tedensko manj. Kdo bo najbolj občutil razliko?

Komentarji

34

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • opelnp863 / 11.10.2019. ob 12:30

    Če lahko že kirurškim operacijam asistirajo preko videokonferenc, bodo pa še poslovneži kakšen sestanek na tak način opravili. Večerni banketi in ljubice pač ne bodo vključene. Bo pa veliko manj onesnaževanja.

    • zemljamogsna / 11.10.2019. ob 12:30

      Če ti sebe razumeš smo že velik naredl.

    • seeden / 11.10.2019. ob 12:30

      se popolnoma strinjam. posel se dela prek telefona, utrjuje pa osebno...

  • mihagapiha / 11.10.2019. ob 13:57

    Nova realnost? Je, če spiš kot Trnuljčica. Med tem pa ostali letimo iz Zagreba in Benetk že nekaj let. 😎

  • Skipy / 11.10.2019. ob 14:06

    Na sosednja letališča grem če je karta 100€ ali več cenejša kot pri nas.... Se pravi skoraj vedno.

  • sanfrancisco / 11.10.2019. ob 13:19

    Slovenija postaja prava vukojebina. Še v nekem zakotnem Nišu, so bolj povezani s svetom. Da opraviš posel v Nemčiji, ki je naša najpomembnejša gospodarska partnerica, rabiš tri dni in dvakrat spiš v hotelu. Seveda bo vsak odšel na sosednja letališča, vendar bodo negativne posledice, najprej za Brnik, kasneje pa tudi za druge gospodarske panoge.

  • PolentaPolitik / 11.10.2019. ob 19:12

    Z Adrio so bolj ali manj leteli tisti iz JS, kjer cena ni važna, ker častimo davkoplačevalci.

  • BozoDrot / 11.10.2019. ob 12:23

    Enodnevne poti so še vedno mogoče,... s poslovnim čartejem.

  • Resje / 11.10.2019. ob 14:12

    Poslovni uporabniki naj se kar vozijo na sosednja letalisca cist nc hudga jim ne bo.Mi navadni smrtniki bomo pa se naprej leteli z nizkocenovnimi iz A,I,D kot smo ze prej ker je bila adria predraga.Tko da jst cist nc ne bom cutu

  • timon1 / 11.10.2019. ob 13:01

    Kako novinarji radi nakladate in prodajate laži. Danes je biti novinar enako lažnivec. Sram vas je lahko. Imate direktne lete iz Tsta in Graza in še kje po precej boljših cenah kot jih je imela Adrija, samo malo se je treba zapeljat, pa prišpraš veliko. Ni pa tako komot, bogi revčki.

    • MarkJurko / 11.10.2019. ob 13:01

      Ne letim in ne poznam zadev. ampak zgleda tako, kot da sta bencin in parkirnina na letališčih zastonj. Kolk se v realnosti prihrani denarja? Seveda, pa ni razumljivo zakaj je Adria imela toliko višje cene, pa kljub temu mrknila.

    • MarkJurko / 11.10.2019. ob 13:01

      Sem pozabil napisati še strošek časa, ki se ga porabi do letališča v tujini in nazaj domov. Potem bo cena tam, tam.

    • vineršnicl / 11.10.2019. ob 13:01

      MarkJurko - na letališče v tujini te odpelje GoOpti in to že kar nekaj let. Novinar odkriva toplo vodo (staro realnost, ne pa nove).

    • mimi129 / 11.10.2019. ob 13:01

      Markjurko, do Brnika ima Mariborčan cca 150 km, do Graza cca 30.; Koprčan ima do Trsta tudi cca 30km, do Brnika 130; torej je sprememba v glavnem za Ljubljančane, Ljubljana pa ni cela Slovenija. Graz ima boljše povezave, da o Zagrebu ne govorimo.

    • Tim1991 / 11.10.2019. ob 13:01

      Joj ljudje, kdo vas je učil slovensko? Glavno mesto Štajerske je Gradec, ne pa Graz. To ne obstaja in nič ne pomeni.

    • Uros@ / 11.10.2019. ob 13:01

      Tim1991 glavno mesto Štjerske je Graz. Empirično preverljivo. Če ti bližje Gradec, naj ti bo. V Mariboru gremo vedno v Graz. Od kod ti hodiš v Gradec, pa ne vem.

  • bkwasu / 11.10.2019. ob 20:32

    Zurich prestolnica Švice??

  • BigTime / 11.10.2019. ob 20:52

    Avtor članka vsak teden pospešuje prodajo električnih avtov in pridiga ekologijo. S potovanji pa onesnažuje okolje. Ni treba potovati na Portugalsko, da prepišeš propagandni material, ko ti ga dajo tovarniški komercialisti in to potem imenuješ novinarstvo.

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.