SiolNET. Siol Plus Kolumne
  • Messenger
  • Messenger

Miha Mazzini: Čudežna beseda, ki bo spremenila Slovenijo

8,60

termometer

Tokrat ne bom le razmišljal, marveč tudi predlagal. Obstaja način, ki bo velik del slovenskega gospodarstva dvignil na višjo raven. O, porečete, raziskave in znanost! In si takoj odgovorite: nimamo denarja. Ah, ne, kje pa. Recept je preprost, zastonj, preizkušen in drugje ga s pridom uporabljajo, pri nas pa je popoln tabu.

Komentarji

38

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • jugda / 18.02.2019. ob 19:04

    Čarobna beseda pomeni odgovornost. In tega se bojimo kot hudič križa, saj so za vse krivi drugi. Pa še nikogar nismo obesili, če je priznal napako...

    • mimi129 / 18.02.2019. ob 19:04

      V Sloveniji obstaja kolektivna odgovornost in individualne zasluge. Če neka stvar uspe, se hitro najde subjekt, ki si pripiše zasluge; če pa je polom, je krivda skupinska.

  • sasabm / 18.02.2019. ob 18:40

    Pri nas po "zahodnem" principu deluje Hofer. Vrneš izdelek, ne potrebuješ računa in vrnejo ti denar. Brez dodatnih vprašanj.

    • krizar53 / 18.02.2019. ob 18:40

      Na podlagi računa in vrnjenega blaga ti dajo ojrote nazaj,govorim za tekstil in tehniko in ostalo neprehrambeno blago?

    • Zgodovinar_69 / 18.02.2019. ob 18:40

      Ja, vrnejo denar. Samo ga morajo nato nekje drugje notri dobitu. To ga pa pri dobaviteljih, ki jih stiskajo tako, da le-ti životarijo. Primer pridelovalcev banan.

  • mimi129 / 18.02.2019. ob 21:09

    Narediti otroke olikane je v prvi vrsti naloga staršev in šele nato šolnikov.

    • bigbadjohn / 18.02.2019. ob 21:09

      Ampak še vedno (tudi) šolnikov, a ne? Vidiš, si šolski primer tega, o čemer govori Mazzini- pingpong prenašanja odgovornosti na druge... Če se prav spomnim, je bila v Yugi še tretja inštituzzija za (do/pre)vzgojo maminih sinčkov. JLA...

    • mimi129 / 18.02.2019. ob 21:09

      Tudi šolnikov delno seveda, saj je šola vzgojno izobraževalna ustanova. Ampak predvsem in skoraj izključno staršev. JLA ni prevzgojila nobenega maminega sinčka. Kvečjemu je generacija, ki je služila v JLA,kriva, da smo danes tam ,kjer smo.JLA je vzgojila generacijo potuhnjencev in lenuhov, ki se znajo skrivati za hrbti drugih, gledati v oči in lagati.

  • Charly17 / 19.02.2019. ob 00:45

    G.Mazzini, najlepša hvala za ta prispevek, kot bi nekdo zapihal na dušo. Zadeli ste v piko, začne se že, če nekam telefoniraš; v tujini smo navajeni, da se javijo:dober dan, tukaj firma X, moje ime je a.b., kaj lahko storim za vas? Jaz mislim, da so bolj kot pedagogi krivi starši, ne učijo več otrok pozdravljanja, ne hvala in prosim, kaj šele opravičila. Kje začeti????

    • mimi129 / 19.02.2019. ob 00:45

      Pri starših.

  • videmc1 / 18.02.2019. ob 18:13

    Zelo dober prispevek, bomo mogoče začeli drugače razmišljati po prebranem prispevku. Lep pozdrav iz Dobrepolja

  • majci / 18.02.2019. ob 18:31

    Klasika. Naročim pri slovenskem trgovcu in največkrat dobim naročeno šele po nekajkratnem poizvedovanju kako je z naročilom. Naročim v Angliji v ponedeljek popoldan, roba pri meni v sredo.

    • mimi129 / 18.02.2019. ob 18:31

      Mislim, da se je Mazzini osredotočil predvsem na kulturo pri poslovanju, poslovna uspešnost običajno sledi poslovni kulturi.

    • HLKP1948 / 18.02.2019. ob 18:31

      Zakaj pa potem v Angliji naročaš? Da si ob užitek?

  • frajgajst / 18.02.2019. ob 19:50

    hehe..očitno Miha prebira naše komentarje in kot izgleda se ga določeni le dotaknejo..!! kar se pa kolumne tiče..pa bi jaz vsekakor na prvo mesto postavil odgovornost, ki jo je potrebno vcepljat v našo betico že v zelo rani mladosti..odgovornost je precej kompleksna zadeva in je na nek način povezana tudi s sprejemanjem samega sebe, kar pa sistemu v katerem živimo nikakor ne diši..!!

  • mimi129 / 18.02.2019. ob 20:57

    Pripomba k zadnjemu stavku. Torej lahko sklepamo, da v Sloveniji prevladujejo slabi direktorji ?

    • hungry / 18.02.2019. ob 20:57

      Poskusite dobiti opravičilo s servisa Braun (Jež) v Ljubljani. pa vam bo vse jasno.

    • LifeXY / 18.02.2019. ob 20:57

      Mimi ne, v Sloveniji so sami perfektni direktorji. :) :) :)

  • IvoK / 18.02.2019. ob 21:27

    Objavljam eno od teh "tipskih pisem": Hvala, ker ste nam zaupali vašo izkušnjo. Da bi vam lahko posredovali celovit odgovor, smo vaš primer skrbno preučili. Ugotovljeno je bilo, da storitve niso delovale od do . Odločili smo se, da vam stopimo nasproti in odobrimo znesek v obliki dobropisa na naslednjem računu v višini 10 EUR z DDV. Veseli bomo, če boste naš odgovor sprejeli z razumevanjem in še naprej z zadovoljstvom uporabljali naše storitve. A1 Slovenija Skupina za podporo uporabnikom A1

    • bigbadjohn / 18.02.2019. ob 21:27

      Izjema potrjuje pravilo!

  • janez123 / 19.02.2019. ob 06:10

    precej pametno pišete , res je vsepovsod je veliko arogance , največ pri pridobivanju dokumentov, tudi zasebne stranke so nemogoče pri naročilih obrtnikom.Takole v lokalu ali res naprošaš da bi plačal kavo, tudi v trgovini je vedno vrsta na blagajni ne glede na število kupcev , pač regulirajo št. blagajn. Sedaj pa tale sendvič , možakar bi lahko malo dvgnil glas in rekel plačam, če ni odziva bi lahko sendvič pustil in odkorakal , ne bi bilo afere.

    • bigbadjohn / 19.02.2019. ob 06:10

      A bi človek moral trpeti lakoto, ker nekateri ne opravljajo dela, za katero so plačani? Jaz sem za to, da se ministra javno rehabilitira in se vrne v parlament,óne trgovčiće pa na disciplinsko in na Zavod!! Lej, še FURS je propagiral. " Če ne dobiš računa, ti ni treba plačati!" Človek je pač čakal na blagajni, niso mu računali in je šel...pa kva kle komu ni jasno??

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.