Torek, 1. 4. 2008, 12.54
8 let, 7 mesecev
Tri sestre v MGL
Režijo enega najboljših gledaliških besedil je prevzel Boris Kobal, ki je, kot je dejal na novinarski konferenci, predstavo gradil na izrazito sodobnem občutju brezbrižnosti.
Kobal je povedal, da bi Čehova, "če bi mu bilo dano", režiral vedno znova. Na vajah je Tri sestre vsak bral drugače, tudi režiser je vsakokrat odkril nekaj novega, toda na koncu se je bilo potrebno odločiti za eno pot. Kobal v Treh sestrah poudarja brezbrižnost, ki se mu zdi izrazito sodobno občutje.
Na odru se Tri sestre dogajajo v dveh planih: v prvem igrajo, v drugem igralci čakajo, da nastopijo. Vsepovsod so nametani kostumi, nered spominja na priprave za maškarado. Scenografka Sanja Jurca Avci je dodala, da jo je pri predstavi zaposlovalo predvsem razmerje med režiranim in nerežiranim življenjem, vsi ustvarjalci pa so skušali odgovoriti na vprašanja, kaj je resnica.
Vprašanja o smislu življenja
Po besedah dramaturginje Ire Ratej predstava Tri sestre nudi priložnost oziroma čas, da se ponovno tematizirajo vprašanja o smislu življenja, religiji, delu, ustvarjanju. Teh priložnosti bo verjetno še več čez dve leti, ko bo minilo 150 let od rojstva velikega ruskega klasika, je opomnil prevajalec Milan Jesih.
Kostumografka Bjanka Adžić Ursulov je igralke in igralce oblekla v svoje zelo prepoznavne kostume, na odru se bo vrtel portugalski fado, ob katerem bodo čehovljanske stavke izrekali Jette Vejrup Ostan (Olga), Bernarda Oman (Maša), Tanja Ribič (Irina), Gregor Čušin (Andrej Sergejevič Prozorov), Iva Krajnc (Natalija Ivanovna) in drugi.