Četrtek, 3. 1. 2008, 11.47
8 let, 7 mesecev
Obutvena kolekcija Manola Blahnika
Modni oblikovalec s španskimi koreninami je tako raznolike motive, kot sta arhitektura Istanbula in finski Marimekko, uporabil na svojem najljubšem objektu, čevlju - in oblikoval novo kolekcijo obutve za pomlad/poletje 2008. "Pravkar sem se vrnil iz Turčije, kjer sem lahko občudoval tamkajšnjo izjemno arhitekturo," je povedal Blahnik, ki je kot izhodiščno idejo za svojo najnovejšo kolekcijo uporabil obliko oken, ki krasijo znamenito bizantinsko cerkev Hagia Sofia. "Nato sem obiskal Bath, kjer sem v neki trgovinici odkril res fantastične Marimekkove vzorce. Čeprav se morda zdi nekoliko nenavadno, sta se oba navdiha zlila v čudovito celoto." Blahnika že od nekdaj navdušujejo vsakdanji predmeti, ki jih potem uporabi kot temelj za oblikovanje nenavadnih kreacij. To sezono je na primer čajna žlička postala osnova za oblikovanje podplata, žebelj pa je bil preoblikovan v zelo elegantno peto s kovinskim zaključkom. Namen kolekcije je bil osvetliti različne ključne točke stopala. "Mislil sem na gležnje, zato je veliko čevljev osredotočenih prav nanje," je razkril inovativni oblikovalec modne obutve. "Druga pomembna točka so bili zadnji deli čevljev; želel sem, da čevlji izgledajo dobro tako spredaj kot zadaj." Rezultat je kolekcija, ki temelji na majhnih detajlih, ki jih običajno ne opazimo - dokler se ne zavemo, da so pravzaprav ravno ti detajli tisti, ki zožijo gležnje in podaljšajo noge. Manolo Blahnik je tokrat že drugič sodeloval z mladim britanskim modnim oblikovalcem Christopherjem Kaneom. "Sodelovanje z mladimi oblikovalci je vedno super izkušnja," je o njuni kolaboraciji povedal Blahnik. Pred njim sta z Manolom med drugimi sodelovala tudi Calvin Klein in John Galliano. "Mladi poskrbijo za to, da si vedno na tekočem s trenutnim dogajanjem, obenem pa v delo vnesejo novo svežino," je še dodal Blahnik.