Petek,
1. 6. 2012,
12.37

Osveženo pred

1 leto, 5 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 1

Natisni članek

Natisni članek

Uroš Perić

Petek, 1. 6. 2012, 12.37

1 leto, 5 mesecev

Soulovska duša zapeljala Križanke

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 1
Uroš Perić, izjemen glasbenik, pianist, avtor, vokalist ter interpret Raya Charlesa, je Križanke popeljal v zlato dobo jazza, bluesa, countryja in gospela.

"Se opravičujemo za zamudo, imeli smo nekaj tehnično-finančnih težav," so bile besede, s katerimi je Aleš Suša, vodja Big Banda Krško, zaznamoval svoj prihod na oder. Na prvi pogled dokaj nedolžne besede so, kakor smo izvedeli pozneje, razkrile spor med orkestrom in organizatorjem, zaradi česar je bil včerajšnji koncert tik pred začetkom še pod vprašajem. Kakorkoli, oboji so stisnili zobe in dvorano so nekaj pred pol deseto uro zvečer objeli zvoki svojevrstne interpretacije pesmi Personal Jesus, katere izvirnik pripada skupini Depeche mode. Big Band Krško je občinstvu predstavil dve pesmi, nato pa so na oder povabili zvezdo večera, Uroša Perića.

"Recesija je poskrbela, da se koncerte odpoveduje, še posebej tiste, kjer je v ospredju jazz. Danes ste tukaj le največji sladokusci. V Križankah je vedno najboljše občinstvo," je ob svojem prihodu na oder pripomnil karizmatični Celjan. Ušesa občinstva je najprej pobožal s country skladbo Just a little loving, za predelavo katere je v slovenskem prostoru poskrbel kitarist Primož Grašič. Uvodni pesmi je sledila legendarna Hide nor hair, katere avtorstvo pripisujejo velikemu Percyju Mayfieldu, možakarju, ki se je med drugim podpisal pod uspešnico Raya Charlesa Hit the Road Jack. Sledita Perićeva avtorska komada I'd Never Do You Wrong ter Up Down Blues. Prav slednji je leta 2009 osvojil prestižno 2. mesto v ameriškem tekmovanju za najboljšo blues pesem in to med neverjetnimi, več kot 15.000 prijavljenimi kandidati.

"Ženska, ki se mi bo sedaj pridružila na odru, je kot vino; vse boljša, bolj prepričljiva, predvsem pa vse bolj seksi," je Perić nagajivo napovedal gostjo večera Alenko Godec. V duetu je nadvse prepričljivo zapel It takes two for Tango, pesem, ki jo je pred mnogimi leti v duetu z Aretho Franklin zapel tudi Ray Charles. Perić je zatem zapustil oder, Godčeva pa je v spremljavi orkestra zapela zimzeleno pesem Need Somebody.

Koncert tik pred zdajci pod velikim vprašajem

Po premoru, ki je bil po mnenju mnogih povsem nepotreben, je v ospredje ponovno stopil Big Band Krško. Več kot očitno so člani veliki navdušenci Depeche Mode, saj so zaigrali predelavo pesmi Enjoy the Silence. Orkestralne interpretacije so bile po subjektivnem mnenju povsem nepotrebne, preveč razvlečene, trpela pa je tudi izvedba. "Organizatorji so nas v napovedi koncerta poimenovali Big Band Orkestra in ne Big Band Krško. Koncert je bil zaradi tega še nekaj pred deveto uro pod vprašajem," je povedal Aleš Suša. Konflikti ali ne, tovrstno tožarjenje nikakor ne sodi na oder, še posebej če govorimo o profesionalnih glasbenikih. Nerganje se je namreč preneslo tudi na občinstvo, nekateri posamezniki so celo začeli zapuščati prizorišče.

Perić, ki v spor po naših informacijah ni bil vpleten, se je na celotno zadevo odzval profesionalno, pohvalil orkester ter Alenko Godec, občinstvu pa namesto z besedami postregel z glasbo. V nadaljevanju smo tako slišali Rayevi pesmi Georgia on My Mind ter Hallelujah I Love Her So, Nata Kinga Cola se je spomnil s pesmijo With You On My Mind, skupine Gnarls Barkley pa s komadom She Knows. Na odru se je Periću ponovno pridružila Alenka Godec, prikorakale pa so tudi prelestne The Pearlettes. Sklepni del koncerta zaznamuje izredna predelava pesmi You Are My Sunshine ter Rayeva uspešnica What'd Say. Občinstvo je po uradnem koncu vstalo in oddrvelo proti vratom, no, nekateri so zaradi pozne ure koncert zapustili že nekoliko prej. Odhajanju navkljub so posamezniki zbrali dovolj glasu, da so Perića priklicali na koncertni dodatek. Občinstvu je postregel s čustvi nabito pesmijo Don't You Love Me Anymore, se iskreno zahvalil in odšel z odra.

"Vesel sem, da smo ponovno napolnili Križanke. Po koncertu sem prodal ogromno zgoščenk, verjetno kar največ doslej. Sicer pa lahko povem, da je bilo nekaj v zraku, nekaj ni bilo perfektno. Kar zadeva mene, medsebojno obrekovanje zagotovo ne sodi na oder," nam je po koncertu povedal Uroš Perić. Negativnemu prizvoku in mlačnemu vzdušju navkljub je koncert pustil neko mero glasbenega zadoščenja. Sicer manj kot prejšnja leta, a zadosti, da bomo podoben dogodek obiskali tudi prihodnje leto.