Petek,
3. 8. 2012,
10.08

Osveženo pred

5 mesecev, 3 tedne

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Natisni članek

vtisi ocenili smo

Petek, 3. 8. 2012, 10.08

5 mesecev, 3 tedne

Ocenili smo: Prototype 2

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2
Alex J. Mercer, odrešenik ali apokalipsa New Yorka, mesta, ki ga muči trpljenje in okužba s smrtonosnim virusom. Veteran James Heller na domačih tleh najde mutirajoči pekel, ki presega grozo vojne.

James Heller se v New York vrne z željo po maščevanju. Prestrašene družinske klice je miril z zaupanjem v oblasti, ki so imele izbruh pod nadzorom. Vsaj tako so trdile. Njegova družina je mrtva, padla je pod napadom okuženih mutantov, vsega pa je kriv Alex Mercer. Jeza iraškega veterana pripelje domov v oklepniku na samomorilski misiji, kjer se iz oči v oči sreča s svojim smrtnim sovražnikom. Kljub nevarnosti mu sledi, da bi ga ubil in dosegel svoje zadoščenje, a ima junak prvega Prototipa z vojakom povsem drugačne načrte.

Stvarnik mutanta Okuženi Heller se po srečanju z Mercerjem na robu smrti znajde v raziskovalnem laboratoriju, kjer znanstveniki želijo na svojem novem poskusnem zajčku izvajati teste. Hellerja pa virus ni ubil, naredil ga je močnejšega. Organizacija Blackwatch, ki je ustvarila virus, je velemesto spremenila v lasten laboratorij, kjer človeško življenje ni vredno nič, po klanju, ki ga je povzročil v laboratoriju, pa je okuženi vojak pripravljen sejati uničenje tudi na površju.

Odlična otvoritvena zgodba, ki je polna čustev in podzavestnih strahov glavnega junaka, po kratkem uvodu žal zvodeni. Naloge, ki jih boste opravljali po treh bolj ali manj okuženih območjih velemesta, bodo tekle po istem kopitu, tihotapili se boste v baze, uničevali, zasledovali ljudi, ki so odgovorni za armagedon. Maščevanje je pač sladko in utrinki tujih spominov, ki se vam bodo vrteli pred očmi, ko boste zaužili nič hudega sluteče vojake, so zanimiv pristop pri razvoju zgodbe.

Roke, lovke, kremplji, bič … Veliko več zadoščenja prinaša akcija, in tu Prototype 2 sije s petimi orožji, v katera lahko spremenite svoje roke. Soldateska ne bo imela najmanjše možnosti proti krempljem, rezilu, kladivom in biču. Navdušujejo lovke, ki ulovijo in zmeljejo sovražnike in predmete, ko pa se boste znašli v godlji, boste predse postavili ščit.

Pomanjkanje nadzora in natančnosti poslabšata boj. Namesto da bi zgrabili najbližjega vojaka in si z njegovim zaužitjem napolnili moči, boste segli v prazno ali pa butasto gledali v kontejner v vaših rokah. Še dobro, da lahko paniko povzročate z nič hudega slutečimi civilisti, ki jih spremenite v hodeče biološke bombe, in pošastnimi podložniki.

Močan, a tako nenatančen Zmožnost Hulkovih skokov, s katerimi boste preskakovali stolpnice, in letenje le še nadgradita občutek, da obvladujete čisto pravega superjunaka. Odprti svet New Yorka vam ponuja veliko otroško igrišče, kjer boste lahko uresničili svoj razbijaški predzgodovinski nagon. Avtomobili in motorji so nepotrebni, noge, skoki in tekanje po navpičnih stenah predstavljajo najhitrejše prevozno sredstvo. Resnici na ljubo je treba dodati, da ste kljub ljudski podobi oziroma več takim podobam mutirani nadčloveški jezdec apokalipse. Skoraj neuničljivi in neranljivi.

Posledica tega je pomanjkanje izziva in zadovoljstva, ki sčasoma začne plahneti, saj so boji, kjer bi si zmago težko priborili in krvavo zaslužili, izjemno redki. Bolj trd je boj z nadzorom in samim pogledom na akcijo, za rešitev enega od hroščev pa smo se morali posvetovati s širnim medmrežjem.

Posebej bistra ni niti umetna pamet, saj se vojaki ne razburjajo pretirano, ko vidijo enega svojih soborcev pristati na nogah po skoku s stolpnice. Presenetljivo hitro prekličejo tudi alarm, ko se Hellerju v senci uspe preobleči v kožo nazadnje ubitega znanstvenika, kljub temu da je pred tem z neba lastnoročno sklatil par helikopterjev in na laž postavil mit o učinkovitosti tankovskega oklepa.

Plehak peskovnik uničenja Prototype 2 nudi več užitka v svojih stranskih nalogah kot v glavni, ki bi lahko spremljala psihično izmučenega človeka, superjunaka, ki ga žene le maščevanje. Res je, da želi igralcu predati peskovnik uničenja in zabave, vendar zapostavi druge elemente, ki bi tvorili res odlično igro. New York je na robu propada, a mu generične stavbe ne dajejo trpeče duše. Heller sicer doseže svoj cilj, nas kratkočasi in zabava, ne ve pa, kaj naj stori sam s sabo.

Ocena: 71

Lestvica ocen:

1-10 - Se ne dotaknem, tudi če mi igro iz same ljubezni podari punca/žena/mama. 11-20 - Vzamem, če mi igro kdo podari, in plošček uporabim kot podstavek za pivo. 21-30 - Igram, ker sem mazohist. 31-40 - Bi igral, če bi mi tatovi odnesli vse drugo. 41-50 - Igre bi se lotil samo v službenem času. 51-60 - Igra ima nekaj dobrih elementov, ki pa ne odtehtajo slabih strani. 61-70 - Kot privrženec dotične zvrsti bom v igri užival. 71-80 - Zelo solidna igra, do odličnosti ji ne manjka veliko. 81-90 - Odlična igra z elementi klasike. 91-100 - Kupim kar dva izvoda; enega za igranje, drugega za občudovanje

Razvijalec: Radical Entertainment Založnik: Activision Zvrst: "peskovniška" akcijska arkada Izšla za: PS3, Xbox 360, PC