Sreda,
29. 7. 2020,

3 leta, 9 mesecev

Thermometer Blue 0,79

#dopustujdoma Obalno-Kraška #dopustujdoma #dopustujdoma Treniraj kot Tadej Pogačar Treniraj kot Tadej Pogačar družinske trase

Sreda, 29. 7. 2020, 17.00

3 leta, 9 mesecev

Družinska trasa Kostanjevica na Krasu

Družinsko kolesarjenje s čudovitim pogledom na Tržaški zaliv #video

Thermometer Blue 0,79

Tržaški zaliv, tipične kraške vasice, številne jame … Vse to boste doživeli na družinski kolesarski poti v okolici Kostanjevice na Krasu, ki jo predstavljamo v sklopu Treniraj kot Tadej Pogačar.

Podrobna predstavitev družinske drase na Krasu

3D-predstavitev trase

Opis trase

Dolžina: 22 km

Zahtevnost: srednje zahtevna, saj je na trasi kar nekaj vzponov, bolj zahtevna pa sta kmalu na začetku in na koncu oba neasfaltirana dela.

Štart trase je v Kostanjevici na Krasu, od koder najprej sledi kratek spust. Zavijemo na makadamsko pot, ki je občasno zaradi večjih kamnov tudi težje prevozna, poleg tega nam lahko preglavice dela vzpon. A na vrhu smo poplačani, saj se nam odpre prelep pogled na celoten Tržaški zaliv in bližnje vasi.

Pot nas nadalje pripelje v vas Lokvica, v lepo, tipično kraško vasico. Spustimo se do Opatjega sela, kjer zavijemo levo ter kmalu nato desno proti vasici Sela na Krasu. Tam nas na 12. kilometru čaka prav prijetna Osmica, kjer si lahko odpočijemo in naberemo novih moči.

Od tu se trasa ves čas vzpenja, spet pa nas čaka kar nekaj makadamskih poti. Nadalje nas pot vodi do vasi Vojščica, kjer prečkamo glavno cesto in se obrnemo proti vasici Temnica, kjer že pred vasjo zavijemo levo.

Tik preden prečkamo glavno cesto, nas najprej čaka krajši vzpon, kmalu za tem še eden.

Na 20. kilometru si lahko ogledamo Klobasjo jamo, Lojzovo jamo in Grmačo. Sledi pot do izhodišča v Kostanjevici na Krasu.

Izlet po kraških poteh je lahko eden lepših nedeljskih kolesarskih izletov, če se le ne ustrašite manjših vzponov in makadama.

Poglej si traso v celoti.