Matic Tomšič

Nedelja,
6. 1. 2013,
13.56

Osveženo pred

8 let, 9 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Natisni članek

Nedelja, 6. 1. 2013, 13.56

8 let, 9 mesecev

EA pritiska na proizvajalce TV-zaslonov: Dajte nam Android!

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek.

Termometer prikaže, kako vroč je članek.

Thermometer Blue 2
Kreativni direktor Electronic Artsa, enega največjih založnikov iger, je prepričan, da imajo pametni TV-ji velikanski igričarski potencial, ki pa bo izkoriščen šele z implementacijo prave platforme.

Richard Hilleman verjame, da si bodo pametni TV-ji v prihodnosti prisvojili velik delež igralcev, a šele ko bodo opustili lastne programske platforme, kot je Samsungov Smart Hub, in omogočili podporo bolj prilagodljivim odprtokodnim operacijskim sistemom, s čimer bi delo olajšali vsem, ki ustvarjajo aplikacije za tovrstne naprave. Hilleman ima v mislih seveda Googlov Android. Kreativni direktor EA-ja priložnost vidi v potrošnikih, ki nimajo časa za posedovanje igralne konzole, bi pa tu in tam želeli pognati kakšno stopnjo v preprostejši igri. Čeprav casual segment že obstaja in je precej dobičkonosen (beri: Zynga, PopCap), je tu govora o še krajših igralnih seansah in še manj zapleteni nadzorni shemi – igre bi bile resnično namenjene najnižjemu skupnemu imenovalcu, obenem pa bi bilo zanje treba odšteti drobiž ali bi jih pridobili po načelu free-to-play. Hilleman je prepričan, da bi morali Android kot primarno programsko platformo pametnih televizorjev požegnati prav vsi veliki igralci na tem področju, saj bi njegova implementacija pomenila višjo stroškovno učinkovitost – koda je brezplačna, programiranje pa razmeroma preprosto. Višja raven dostopnosti pomeni več kakovostnih aplikacij, ki so razlog več za nakup pametnega TV-ja. Dobiček!

Največji trg je po prepričanju funkcionarja Electronic Artsa Azija, saj med tamkajšnjimi igričarji konzolna kultura ni tako razvita kot na Zahodu, obenem pa zelo cenijo velike TV-zaslone in naslove f2p (free-to-play - spomnite se Lineage 2, MU Online). "Zatrdim lahko, da poznamo prijeme, s katerimi bi tudi TV lahko služil kot medij za poganjanje velikih, bombastičnih, epskih iger. To seveda ne bi bilo nič manj od evolucije," je svoje razmišljanje pred sejmom CES 2013 nič kaj skromno sklenil Hilleman.