
“Ukinjamo dizle, nato pa nam jih tujci vrnejo. To ni dobro."
Še pred kakim letom je bilo nepredstavljivo, da bo Toyota v Evropi prodala toliko osebnih avtomobilov kot “staroselca” Renault in Peugeot. Enako je bilo pred leti nepredstavljivo, da klasični športni terenec nima dizelskega motorja in mehanskega štirikolesnega pogona. Pa se je v Evropi in tudi v Sloveniji do danes marsikaj spremenilo. Več podrobnosti o tem, kakšen je 23 let po prihodu potencial japonske znamke v Sloveniji, kakšne so kupne navade na domačem trgu in kako se Slovenija vidi od daleč iz Tokia, v pogovoru z Gregorjem Maukom, direktorjem Toyote Slovenija.
Preberi članek
Komentarji
Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.
Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.
Ali želite prijaviti neprimeren komentar moderatorju?
Uspešno ste prijavili komentar.
Komentar je že prijavljen.