SiolNET. Avtomoto Testi
  • Messenger
  • Messenger
Test nove generacije

Test: toyota prius – japonec, ki se s podobo in tehniko posmehuje evropskim dizlom

6,73

termometer

Do zdaj smo mu pohvale namenjali predvsem za energijski učinek, novi toyota prius pa je postal prijaznejši do voznika in potencial hibridov dvignil na novo raven. Hvalimo oblikovno drznost, futurističnost in drugačnost avtomobila ter prostornost, manj naprednost pri infozabavnih vsebinah vozila. Brez subvencij za hibride se v Sloveniji giblje okrog psihološke meje 30 tisoč evrov.

Komentarji

11

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • TS85 / 04.08.2016. ob 10:47

    Dejan, glede na razne passate in mondeote na cestah si lahko mariskatera druzina ocitno privosci tui priusa. Prednost je tudi, da prius nima turbine, menjalnika, posledicno ne sklopke za zamenjat, vztrajnika, injektorjev, dpf ... stroski vzdrzevanja so minimalni. Posledicno tudi potencialne okvare.

  • Dejan / 04.08.2016. ob 09:57

    Lep članek, a pojdimo v realnost: povprečna družina si takšnega avta ne more privoščiti, ekologija gor in dol, na koncu šteje koliko imamo v denarnici konec meseca. Sam imam npr. Focusa econetic, 1.5 tdci, 105KM, povprečna poraba po 27.000km pa je 4,6l/100km. Cena osnovnega modela s tem motorjem pa se začne pri 16.500€. In verjamem da ima marsikatera druga znamka modele s podobno porabo in ceno. Zaključek: vozim se prav tako za okroglih 5€ na 100km, a za 10.000 in več € ceneje.

  • fizik10 / 04.08.2016. ob 17:39

    TS85, nima sklopke??? Vsak samodejni menjalnik ima sklopko, večina celo več sklopk. Če nima turbine, je izkoristek motorja slabši...tudi odzivnost motorja v nizkih vrtljajih veliko slabša od sodobnega turbostroja. Motor brez vztrajnika??? Kje pa ti živiš??? ..gre za pet-taktni motor(Atkinson). Stroški vzdrževanja minimalni??? Okvar ne bo??? Res si sanjač!!

    • hojnikb / 04.08.2016. ob 17:39

      O kakem 5 taktnem atkinsu ti sanjaš ? Atkinson je kr lepo 4 takten, tako kot otto, s to razliko, da ventili niso zaprti cel čas, ko bat potuje nazaj gor (zato tudi manjša specifična moč).

    • TS85 / 04.08.2016. ob 17:39

      Gospod fizik, kaj ko bi malo uporabil google in uvidel to kar sem ze napisal? Ja, nima sklopke in ja, nima vztrajnika...

    • gasper.gartner / 04.08.2016. ob 17:39

      Gospod fizik, preden druge označuješ kot sanjače ali še kaj hujšega. V gospoda Googla vtipkaj "toyota psd" in "erhard psd" odprl se ti popolnoma nov svet. Glede turbine pa, danes obstajata dva konkurenta, ki trdita da imata 40% izkoristek na bencinarju nobeden od teh dveh ne uporablja turbine. Celo Toyota ima 1.2t turbo motor in oni sami trdijo, da je izkoristek tega motorja 36%, kar je daleč od atkinsona v hibridu (vir: SAE paper)

  • lucca_brassi / 12.08.2016. ob 23:15

    ni šans da bi vozil tole ozko disko konzervo

  • fizik10 / 04.08.2016. ob 17:42

    Glede na to , da je bencinar, je poraba res nizka, vendar nič nižja od primerljivo zmogljivega sodobnega dizla. Cene pa bolje da ne primerjamo.

    • gasper.gartner / 04.08.2016. ob 17:42

      Poglej na spritmonitor.de (v filter ne pozabi dat 2016) in potem sodi kaj avto zmore z 12% manj energije v samem bencinu v primerjavi z dizlom (glede na volumen). Itak da ni najcenejše prevozno sredstvo, ampak ciljni kupci so tisti, ki tudi pri konkurentih iščejo nekaj več (avtomatski menjalnik, avtomatska klima, keyless entry, HUD, radarski tempomat, LKA, BLIS ...)

  • gasper.gartner / 04.08.2016. ob 07:54

    Če že toliko komentirate subvencijo na Hrvaškem, potem bi lahko omenili, da pri nas Toyota ponuja svojo "subvencijo" v višini 1.800 € oziroma 2.300 € ob financiranju. Tako je osnovna cena malo pod 26.000 €. Sicer pa dober članek.

  • vanc / 05.08.2016. ob 14:07

    Ne vem kaj vidite na tem avtu. Lahko se posmehuje sam sebi, pa še grd je povrhu.

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.