SiolNET. Novice Slovenija
  • Messenger
  • Messenger
Od 4. februarja spremenjen vozni red ljubljanskih mestnih avtobusov

Zdaj bomo na "trolo" čakali še dlje

9,95

termometer

Le nekaj dni po tem, ko so strategi ljubljanskega mestnega prometa napovedali spremembe tarifnega sistema, ki naj bi spodbudile večjo uporabo terminskih vozovnic v ljubljanskem javnem prometu (beri: podražitev posameznih prevozov v vseh treh območjih), prihaja danes iz LPP novost, ki gotovo ne bo prispevala k večji uporabi ljubljanskega mestnega potniškega prometa.

Komentarji

17

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • Srdjan_C / 02.02.2019. ob 11:25

    Spoštovana Logistika in Mira (in vsi ostali), vsak delovni dan se vozim z ljubljanskim javnim prevozom in žal preveč pogosto ugotavljam, da ob konicah vozni red ne drži in da avtobusi zamujajo (česar niti ne moremo zameriti samo LPP-ju, ker niso oni krivi, da so ljubljanske prometne razmere takšne, kot so). Napovedi prihodov avtobusov pa so zadnje čase bolj podobne loteriji: prikazuje, da bo avtobus prišel čez dve minuti, pa je ravnokar odpeljal, nekateri avtobusi manjkajo … Tako se žal niti na napovedi avtobusov ne moremo zanesti. Svojih poti z mestnim prometom ne morem opraviti z eno progo, temveč moram prestopati. Takrat pa mi vsa točnost voznega reda in napovedi (ki ju ni) ne moreta pomagati proti podaljšanju prevoznega časa, če bo voženj manj, ker bom pač na prestopni postaji prisiljen čakati dlje. Vozim se vsak dan z mestnim prometom, pa sem prisiljen v posamezne vozovnice, ker mi terminska karta ne ustreza. Zakaj? Ker se vozim iz jugovzhoda Ljubljane v Stegne (zvečer pa nazaj), pa se, kadar so in kadar prestopi na ljubljanski glavni postaji to omogočajo, peljem z vlakom. Traja 20 do 25 minut v eno smer, z mestnim avtobusom pa na isti relaciji ob konicah več kot eno uro. Ker pa mesečna ne zajame obeh načinov prevoza (kot to imajo vsa evropska mesta s premišljeno prometno strategijo), dve mesečni pa bi bili predragi, sem pač prisiljen vsakokrat plačevati sproti. Skratka, kot rednega uporabnika in zagovornika javnega prometa z izkušnjami tudi v mestih, kjer integrirani mestni prevoz deluje že dolgo let, sem trdno prepričan, da se v Ljubljani lahko glede kakovosti in privlačnosti javnega mestnega prometa postori še marsikaj. Zmanjševanje števila voženj mestnih avtobusov gotovo ni pravi korak v to smer.  

    • Mira / 02.02.2019. ob 11:25

      Strinjam se, da bi bilo treba uvesti integrirani način. Logično pa je, da je vožnja z vlakom lahko hitrejša, saj vlak nima križišč in semaforjev. Vsaj ne v smislu, kot je to pri cestnem prometu. Tudi postajališč ter vstopanja in izstopanja je manj. Se pa tudi strinjam s tem, da prikazovalniki ne delujejo, kot bi morali.

  • WazzUp / 01.02.2019. ob 21:22

    Jankoviću denarja zmanjkal pa bo za 10centov zvišu. 👋 Bravo idioti. Slovenski narod nima za kruh vi pa služite na revežih...

  • Luftika / 02.02.2019. ob 16:35

    Idiotizmi snovalcev LPP-ja nimajo meja. Spremenijo vozni red (pri 11 vzeli tistega, ki so ga uporabljali med počitnicami). Zdaj zjutraj med 6.3o in 7.30 vozi redkeje. Najboljši "biser" je pa ta, da avtobus ob 6.58 starta ravno takrat, ko pelje na Ježici mimo vlak in naslednjih nekaj minut stoji pred izvozom iz parkirišča oz. v koloni pred zapornico.

  • QueenKy / 01.02.2019. ob 21:36

    Logistika, zmanjšal bojo število voženj v enem dnevu. Kar pomen več čakanja na bus. Ker jih bo manj. Ddd

  • kentoz / 02.02.2019. ob 13:30

    Enostavno bo kdo dlje čakal. S službo zaključiš recimo ob 16h. Greš na prvi avtobus, ki ti je na voljo. Če vozijo redkeje, obstaja verjetnost, da boš čakal dlje. Seveda lahko ne čakaš aktivno, na postaji, a še vedno traja dlje, da si na avtobusu. Pri prestopanjih se to čakanje še sešteje. Komu tu kaj ne bi bilo jasno?

  • DiscoViking / 01.02.2019. ob 20:16

    BanAna Republjiq!

  • logistika / 01.02.2019. ob 20:33

    "Od ponedeljka bomo na "trolo" čakali še dlje" Zakaj? Bom pač prišel, kot sedaj, par min. pred napovedanim prihodom "trole". Zakaj bom čakal dlje? Bodo zamujale?

    • Mira / 01.02.2019. ob 20:33

      Če se držiš voznega reda, res nič ne čakaš dlje. Vse življenje se že vozim z mestnimi avtobusi in le redko so težave. Cena mesečnih urban pa bo ostala enaka, tako delavskih, upokojenskih in šolskih. Kdor pa nima mesečne (terminske), se pa itak vozi redko. Kritiki pa se najdejo vedno, ponavadi tisti kritizirajo, ki se vozijo s svojimi avtomobili in sploh ne poznajo mestnih avtobusov.

  • Luftika / 02.02.2019. ob 16:36

    6 je v špicah med 6.30 in 8h polna tako kot konzerva s sardinami. Prav tako med 15.30 in 16.30. Vsak ti diha za ovratnik. Bljak ... Pa sploh se ne trudijo, da ljudi odvrnejo od uporabe javnega prevoza. Kako bi šele bilo, če bi se ...

  • firbec / 02.02.2019. ob 11:31

    Buteljni,a sploh veste kaj je trola?

    • logistika / 02.02.2019. ob 11:31

      Butelj, so ti jasne navednice in lokalni jezik?

  • Anaa / 02.02.2019. ob 10:59

    Zakaj bi kdorkoli čakal dlje? Obstajajo vozni redi, ne samo za mestni avtobus, ki so namenjeni temu, da se izogneš nepotrebnemu čakanju. Ko so ukinjali število vlakov na posameznih progah, ni nikomur prišlo na misel, da bi čakal na vlak, ki ne vozi več. V čem je razlika pri avtobusih?

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.