SiolNET. Digisvet Novice
  • Messenger
  • Messenger
Intervju: Jacob van Zonneveld

Dizelski avtomobili v mestih nam krajšajo življenje za dve leti #intervju

3,06

termometer

O razmerah na trgu električnih avtomobilov smo se pogovorili s prvim možem nemške družbe, ki se tudi v Sloveniji prizadeva, da bi bilo polnjenje električnih avtomobilov čim bolj enotno in preprosto.

Komentarji

35

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

  • fizik10 / 26.05.2019. ob 11:05

    Izjave tega mladeniča so čista laž, ker upošteva podatke za nove el.avte in jih primerja z 20 let starimi dizli, ki še niso imeli filtrov trdnih delcev in tudi ne reduktorjev NOx-ov. Izpusti NOx-ov so pri mnogih dizlih nove generacije praktično nič, kar pa ne velja za bencinarje, pa tudi termoelektrarne nimajo urejenega sistema glede težav z NOx-i. Mediji bi morali onemogočiti objavo lažnih informacij!!

    • bleferji / 26.05.2019. ob 11:05

      Spet en pametnjakovič in nakladač. ki v svoji deželi ni uspel, sedaj uči Slovenčke in na njih pametuje in služi.... Če bi bilo možno in v kolikor bi lahko takoj zamenjali vsa obstoječa vozila z električnimi bi se emisije CO2 zmanjšale samo za o,4% !! Ni pa v tem sploh še izračuna koliko bi, ali bo stalo uničenje baterij, s vsem vplivom na okolje. In nehajte že nakladat in srat s temi E jajci ! ODGOVORI

    • teo / 26.05.2019. ob 11:05

      Dizle prepovedujejo zaradi delcev. Katalizator delce PM10 razbije na manjše PM1 in nano delce, ki jih uradno ne merimo. A veliko bolj nevarni so. In ker jih ne merimo, jih torej ni. In so avti bolj čisti. Idiotizem 🤮

  • andrej11 / 26.05.2019. ob 12:00

    Bravo , pravilno razmišljate v teh komentarijih, Ta mladenič ima malce nepojasnene pojme o pridobivanju elektrike

  • Sunny / 26.05.2019. ob 12:13

    Ta mladenič očitno še ni slišal za novejše diesel motorje, ki ustrezajo standardom Euro 6d .. tako, da je ta članek popolnoma strel v prazno

  • fizik10 / 26.05.2019. ob 10:44

    Ta mladenič očitno noče priznati dejstev, ki jih kažejo podatki meritev. Ko pa preberem njegov stavek "Celo če bi za električna vozila uporabljali zgolj elektriko iz premoga, so električna vozila že čistejša", spoznam vso njegovo (ne)poznavanje pretvorbe energij. In takšni modeli nam gradijo spet neki populizem, ki se ga ljudstvo oklepa.

  • modrooki / 26.05.2019. ob 11:57

    Obstaja konkretna raziskava, ki zazna krajšo življenjsko dobo v mestih vs. podeželju. 'Strokovnjaki' potem ignorirajo mestne dejavnike kot so več stresa, večja osamljenost, manj gibanja, industrijsko pridelana hrana... in vse atribuirajo slabemu zraku. Potem ves slab zrak atribuirajo trdnim delcem in NOx (ignorirajo npr benzene). Potem vse trdne delce atribuirajo dizlom... [se nadaljuje]

    • modrooki / 26.05.2019. ob 11:57

      ...in ob tem ignorirajo da imajo moderni dizli z DPF filtri do 70x manj izpustov trdnih delcev kot bencinarji. Hkrati ignorirajo da velik del trdnih delcev pride od dviganja prahu od obrabljenih gum na cesti (električni avtomobili so z dodatno težo baterij tukaj precje večji problem).

    • modrooki / 26.05.2019. ob 11:57

      ...Pri oceni škodljivosti NOx ignorirajo, da je gospodinja, ki kuha na plinskem štedilniku 100x bolj izpostavljena dušikovim oksidom, kot ljudje ki živijo neposredno ob najprometnejših cestah. Pa vsi vemo da gospodinje ki kuhajo na plin ne umirajo povprečno 200 let mlajše od ostale populacije.

    • modrooki / 26.05.2019. ob 11:57

      Zanimiv dokumentarec malo povezan s tem se da videti na youtubu pod naslovom "How dangerous are diesel emissions? | DW Documentary". Glede na to da je nemški, je sicer možno, da je pristranski, ampak vseeno postavi par preprostih vprašanj, ki zrušijo teorije FDV 'strokovnjakov' o tem, da ljudje v mestih umirajo 2 leti prej zaradi slabega zraka.

    • modrooki / 26.05.2019. ob 11:57

      Še tole: Ljudje so trdnim delcem bistveno bolj izpostavljeni doma v gospodinjstvu, kot zunaj na cesti. Osebno sem si kupil laserski senzor za trdne delce PM10 in PM2.5 v zraku. ARSO nam npr. odreja 50 um kot mejno vrednost in sproža alarme, ko vrednosti v zraku presežejo to vrednost. No, jaz sem v stanovanju v povprečju imel med 50 in 120 um (ko sem npr postlal posteljo je šlo čez 220). Zdaj sem si kupil Hepa filter in se vrednosti glibljejo med 5 in 15 um.

    • fizik10 / 26.05.2019. ob 11:57

      MODROOKI, skoraj nimam več kaj dodati. Zadel si v nulo! Res je, ob vsem popolnoma ignorirajo benzen bencinarjev, ki je po rakotvornosti v isti skupini, kot azbest. Ker pa zanj nadomestka ni, se o tem pač ne poroča. Ps: Benzen dodajajo bencinu za povišanje oktanskega števila od takrat, ko je bil prepovedan svinec. Kako hudo je, ko o tako jasnih stvareh ne znamo reči bobu bob in v javnost spuščamo vse sorte informacij, čeprav vsa stroka ve za realnost

  • niagara1 / 26.05.2019. ob 14:07

    Starostna doba se veca iz leta vleto,Sprememba podnebja pa tudi pove ,da nekaj ne gre vpravo smer.Lahko nakladamo kar hocemo ,kaj je vzrok.Priznajmo, bodimo posteni ,da vzrok smo mi ljudje,ki to ustvarjamo.

  • LifeXY / 26.05.2019. ob 12:14

    Ah jeje, vse prednosti električnih avtomobilov temeljijo na njihovi nišnosti in maloštevilčnosti, če tega ni je vse skupaj kup (pre) drage elektronike.

  • bleferji / 26.05.2019. ob 14:26

    Spet en pametnjakovič in nakladač. ki v svoji deželi ni uspel, sedaj uči Slovenčke in na njih pametuje in služi.... Če bi bilo možno in v kolikor bi lahko takoj zamenjali vsa obstoječa vozila z električnimi bi se emisije CO2 zmanjšale samo za o,4% !! Ni pa v tem sploh še izračuna koliko bi, ali bo stalo uničenje baterij, s vsem vplivom na okolje. In nehajte že nakladat in srat s temi E jajci !

  • Kritik / 26.05.2019. ob 18:15

    Izustil je velike bedarije, uspelo pa mu je, da so ga slikali :)

  • cuota / 26.05.2019. ob 15:38

    Smešno,vasi po Sloveniji propadajo,jih kupujejo tujci za drobiž,ga pa ni,da bi staro hišo na vasi popravil za bivanje.Krivda je tudi na državi,ki zahteva nemogoče pogoje pri obnovi starih hiš,pomaga pa ne 1 %.Slovenije in Slovencev čez 50 let ne bo več.

Pridružite se razpravi! Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.