Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Nedelja,
13. 10. 2013,
9.35

Osveženo pred

6 let, 1 mesec

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Nedelja, 13. 10. 2013, 9.35

6 let, 1 mesec

Guggenheim napoveduje italijanski futurizem

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2

Multidisciplinarna razstava s futurističnim manifestom bo prvič na ogled čez lužo.

V Guggenheimovem muzeju v New Yorku za prihodnje leto napovedujejo razstavo italijanskega futurizma. Prvi obsežnejši pregled del italijanskega futurizma v ZDA bo raziskoval zgodovinski domet tega gibanja od njegovega začetka, povezanega z Marinettijevim futurističnim manifestom leta 1909, pa do njegove zapuščine do konca 2. svetovne vojne. Ne le slike, koncept je širši Kot je mogoče izvedeti na spletni strani muzeja, bo na ogled več kot 300 del, ki so nastala med letoma 1909 in 1944. Postavitev, ki bo zastavljena kronološko, pa ne bo vključevala le slik in plastik, temveč bodo na njej predstavljeni tudi arhitektura, oblikovanje, keramika, modno oblikovanje, film, fotografija, oglaševanje, poezija, glasba, gledališče in performans.

Razstava, ki bo zastavljena multidisciplinarno, bo na ogled od 21. februarja do 1. septembra prihodnje leto, še piše na spletni strani muzeja. Gibanje, ki zavrača umetnostno tradicijo Futurizem je bilo v prihodnost usmerjeno umetnostno gibanje, ki je radikalno zavračalo vso umetnostno tradicijo. Futurizem v slikarstvu in kiparstvu je bil, opiraje se na Marinettijev futuristični manifest za literaturo, ustanovljen leta 1910 z manifestom Carraja, Boccionija, Russola, Balle in Severinija. Zaključil se je leta 1914, vendar je še naprej vplival na moderno umetnost.

Glavni motivi so bili tehnika, civilizacija, figure v gibanju in akciji ter simultani prikaz optičnih učinkov določenega motiva v kontinuiranih časovnih izsekih, v katerih se pokaže njegova notranja zavezanost dinamiki in tehnologiji moderne civilizacije.

Ne spreglejte