Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Matic Tomšič

Torek,
7. 1. 2014,
13.57

Osveženo pred

1 teden

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2

Natisni članek

Gabe Newell Steam

Torek, 7. 1. 2014, 13.57

1 teden

Newell: Half-Lifa 3 ni zaradi igralcev

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 2
Eden najpomembnejših akterjev v industriji iger, šef studia Valve Gabe Newell, je trumam oboževalcev serije Half-Life pred kratkim pojasnil, da so prav oni razlog za neobstoj poglavja številka 3.

Na slehernem spletnem forumu, kjer beseda teče o igrah, je ta trenutek zagotovo vsaj ena aktivna debata o igri Half-Life 3, velikem misteriju, zaradi katerega si igralci glave pravzaprav belimo že slabih deset let – vse od izida HL2, ki se ni izneveril odličnemu predhodniku iz leta 1998, za nekatere najboljši računalniški igri vseh časov. Bo ali ne bo? Letos zagotovo še ne, je mogoče izluščiti iz nedavnega intervjuja Washington Posta z Gabom Newellom, prvim možem razvijalca in založnika iger Valve, ki ima v najožjem krogu fanatikov nad serijo HL malodane polbožji status. "Kriv ni nihče drug kot igralci," je bil jedrnat in kar malce surov Newell, a se je pozneje vendarle malce omehčal.

Ključna beseda je "multiplayer" "Ker je povpraševanje po naših igrah za več igralcev gromozansko – le poglejte si številčno klientelo obeh nadaljevanj L4D, Team Fortressa 2, druge Dote in nenazadnje tudi Counter Strika –, smo morali pošteno premisliti o prioritetah. Sploh ne dvomim, da bi bili neznansko uspešni tudi, če bi na krilih prvega Half-Lifa poglavja kot nekateri drugi izdajali kot po tekočem traku, a v času našega debija na trgu ni bilo nobene zares komercialno uspešne večigralske igre, zato smo sprejeli ta izziv. No, nenazadnje pa se je med takrat in danes zgodil tudi Steam."

Na Half-Life 3 bomo torej še malo počakali, bo pa leto 2014 za Valve zagotovo izredno prelomno, saj bo podjetje začelo z distribucijo igralne postaje Steam Machine in odprtokodnega operacijskega sistema SteamOS.

Ne spreglejte