Še 50 golih fotografij: Niti klic kraljice me ne bi ustavil

Britanski dvor je že vložil civilno tožbo proti reviji Closer, zdaj grozijo tudi s kazensko ovadbo.

1 / 2

2 / 2

Britanska kraljeva družina, ki je že vložila civilno tožbo proti francoski reviji Closer, bo vložila tudi kazensko ovadbo zoper avtorja fotografij. Kazensko ovadbo naj bi proti fotografu vložili danes, je za britanske medije potrdila tiskovna predstavnica kraljevega dvora. Tiskovna predstavnica je še enkrat ponovila, da je šlo za grob poseg v zasebnost kraljevega para.

Prva četica kraljevih odvetnikov je danes že na pariškem sodišču, saj se je začelo sojenje proti reviji Closer, ki je v lasti italijanskega medijskega podjetja Mondadori, nad katerim ima roko nekdanji italijanski premier Silvio Berlusconi. Po besedah prijateljev, ki so blizu kraljevemu paru, naj bi bil princ William ogorčen nad objavo. Želi si, da bi odgovorne za objavo fotografij zaprli. Kraljevi par si ne zatiska oči, da bo sojenje kratko, a namerava na sodišču vztrajati do zadnjega, dokler ne bodo krivci za zapahi.

Danes že tretja revija s fotografijami Da je udarec za kraljevo družino še hujši, je danes 50 fotografij objavljenih v reviji Chi, ki je bodoči kraljici namenila kar 26 strani. Urednik revije Alfonso Signorini, ki je odkupil 200 fotografij, je pred izdajo revije povedal, da ga niti osebni klic kraljice ne bi ustavil pri objavi. Prepričan je, da je Kate zvezdnica kot vse druge.

Medtem pa so vedno glasnejša namigovanja, da gre za Berlusconijevo zaroto in izdajo kraljevega dvora. A hči Marina brani svojega očeta in pravi, da so bile odločitve o objavi fotografij avtonomno sprejete v uredništvu revij.

Revija Closer gre za med Revija Closer se v tem času prodaja za med, saj je njena vrednost z 1,2 funta, za kolikor jo prodajajo v trafikah, na eBayu poskočila kar na 31,25 funta.

Britanski mediji zvesti kraljevi hiši Britanski mediji, ki bi najverjetneje objavili gole fotografije žene ameriškega predsednika, še raje fotografije Lady Gaga, saj z goloto na naslovnicah rumenih revij ne skoparijo, pa ostajajo zvesti kraljevemu dvoru in fotografij niso objavili. Daily Mail je priznal, da so dobili ponudbo za odkup fotografij, a je niso sprejeli. Britanski mediji so se enako odzvali na fotografije s poročnega potovanja kraljevega para, medtem ko s fotografijami princa Harryja niso skoparili.

Komentarji

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

Sorodne vsebine

Popularno

Vroči članki

Najbolj brano
{{headline}}
{{display_url}}
{{description1}} {{description2}}